به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ - ۰۰:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۷۸۲۳۸

درب آهنی حیاط، ویلا و باغ + چند مدل جذاب

گروه کسب و کار:
درب آهنی حیاط، ویلا و باغ + چند مدل جذاب
درب آهنی حیاط، ویلا و باغ
درب آهنی نخستین چشم انداز حیاط، ویلا و باغ است و به همین خاطر باید نهایت دقت را در خرید آن داشت. لازم است پیش از خرید به کیفیت و کارایی هر یک از درب ها توجه داشته باشیم تا خریدی مطمئن را رقم بزنیم. کارشناسان می گویند مردم در زمان خرید درب آهنی، دو فاکتور مهم یعنی زیبایی و مقاومت را در نظر می گیرند. اگر شما نیز به دنبال نکات مهم برای خرید این محصول هستید، حتما تا انتها با ما باشید.

آیا جنس درب ویلا یا باغ اهمیتی دارد؟
بی شک تعیین جنس درب آهنی حیاط  ویلا و باغ، نخستین گام برای خرید این محصول است. شما باید دربی را تهیه کنید که مقاومت مناسبی در شرایط آب و هوایی گوناگون از خود نشان دهد؛ به ویژه شرایط شدیدی نظیر برف و باران، گرما و سرمای بیش از حد. از این رو اکثر مشتریان برای ویلا یا باغ خود سر وقت درب های فلزی و آهنی با دوام می روند. خود درب های آهنی تنوع جذابی در بازار داشته و با توجه به کارایی ها و مزایای فراوان، قیمت آن نیز به صرفه از آب در می آید.

رنگ درب را فراموش نکنید
از موارد دیگری که در خرید درب ویلایی آهنی باید دقت داشت، رنگ درب است که تاثیر به سزایی روی زیبایی و جذابیت نمای بیرونی آن دارد. در واقع دربی با رنگ دلنشین می تواند روح تازه ای به ویلای شما بدهد. البته این رنگ باید متناسب با نمای کلی و رنگ های اطراف نیز باشد.
در معماری سبک مدرن معمولا از رنگ های خنثی نظیر سفید، مشکی، قهوه ای و طوسی استفاده می شود. در سبک کلاسیک نیز مشتریان به سراغ رنگ های قهوه ای، نسکافه ای، خردلی و طلایی می روند. پس ابتدا باید به سایر اجزای ویلا یا باغ خود دقت کرده و سبب سبک آن را از نظر معماری تعیین نمایید تا بهترین رنگ ممکن برایتان مشخص گردد.

انتخاب طرح درب متناسب با سبک سازه
درب های آهنی امروزه در طرح ها و سبک های گوناگونی روانه بازار شده اند و می توان با توجه به سلیقه و نیاز برای خرید آن ها اقدام کرد. برای نمونه ویلاهای کلاسیک از درب های لوکس با نمای سفید استفاده می کنند، در حالی که حق انتخاب های دیگری هم دارند. در صورتی که سبک مینیمال را می پسندید، درب های مدرن از سوی کارشناسان به شما توصیه می شود. دلیل آن هم طراحی ساده و شیک آن هاست.
البته بد نیست به هماهنگی درب ویلا و سبک معماری سازه نیز توجه داشته باشید. ظرافت بدنه برخی از این درب ها، آن ها را به محصولاتی فوق العاده زیبا تبدیل کرده است. اگر هیچ یک از درب های موجود در فروشگاه ها پسندتان نشد، هرگز نگران نباشید؛ چرا که امکان سفارش آن ها به طرح و رنگ دلخواه وجود دارد.

توجه به امنیت درب آهنی ویلا
شاید عده زیادی در زمان خرید درب آهنی ویلا و باغ، زیبایی آن را در نظر داشته باشند، اما همه چیز به این جا ختم نمی شود. امنیت نیز یکی دیگر از فاکتورهایی است که از یک درب آهنی ایده آل انتظار داریم. حتما برای ویلا یا باغ خود از دربی ایمن و مقاوم استفاده کنید و به لولاها، قفل و دستگیره آن هم توجه داشته باشید. لولای این درب ها حتما باید در برابر شرایط جوی مختلف محکم باشد.
همچنین در خصوص قفل بد نیست داخلی یا خارجی بودن، جنس و شیوه عملکرد سیستم آن را زیر نظر داشته باشید. درب های هوشمند انتخاب مناسبی برای بعضی ویلاها هستند و از روی نامشان هم می توان فهمید که قابلیت کنترل از راه دور دارند. این درب ها ورود و خروج افراد را برای شما کنترل می کند تا خیالتان بابت امنیت ویلا و باغ راحت باشد.

تعیین اندازه و ابعاد درب
یکی دیگر از نکات لازم در زمان خرید درب ویلایی، توجه به اندازه و ابعاد آن است. درب هایی مانند فرفورژه در اندازه های گوناگونی ساخته و طراحی می شوند و شما نیز باید محصولی استاندارد را برای ویلای خود بخرید. مشاوره گرفتن از متخصصان این حوزه باید صرفه جویی در وقت و هزینه شما شده و این کار را به شما توصیه می کنیم.



شرایط اقلیمی را برای خرید درب در نظر بگیرید
برای خرید درب آهنی ویلا یا باغ، بد نیست نگاهی به آب و هوای منطقه هم داشته باشید. برای نمونه در صورت قرارگیری ویلا در منطقه ای شرجی و بارانی، جنس آن باید به گونه ای باشد که در مقابل عواملی نظیر رطوبت و پوسیدگی دوام مناسب داشته باشد. از آن جایی که درب های آهنی نیز با هم تفاوت دارند، حتما هنگام خرید در مورد جنس آن با یک متخصص در تماس باشید.

دقت در بازشوی درب آهنی
تهیه دربی با بازشوی مناسب شاید در وهله اول ساده به نظر برسد، اما این گونه نیست و باید برخی فاکتورها را در نظر داشت. در صورت خرید بدون دقت و حساسیت کافی، درب نیز عملکرد و بازدهی مناسبی در طولانی مدت نداشته و ورود و خروج افراد در ویلا را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.
بنابراین بهتر است از درب های آهنی برای ویلاها استفاده کنید که بازشوی آن ها به سمت داخل باشد که در این خصوص باید به فضای کافی داخل حیاط نیز توجه داشت. این یعنی تنها در صورتی می توانید چنین درب هایی را تهیه کنید که در هنگام باز شدن به مانعی داخل حیاط برخورد نکند.



خرید درب آهنی حیاط، ویلا و باغ
در صورتی که به دنبال خرید یک درب آهنی ویلا برای خود هستید، اما نمی دانید کدام مورد برایتان مناسب تر است، متخصصان این حوزه در راشین درب و لیماک درب  همراه شما خواهند بود. این تیم با در نظر گرفتن شرایط ویلا یا باغ شما، بهترین پیشنهادها را برای تجربه ای به یاد ماندنی در اختیارتان قرار می دهد تا انتخاب برایتان ساده تر شود.


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها