به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۴ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۸۴۸۷۳

صرافی ال بانک برای معاملات ارزهای دیجیتال

گروه کسب و کار: چند صرافی می‌شناسید که به کاربران ایرانی بدون نیاز به احراز هویت، خدمات ارائه می‌دهند؟ صرافی ال بانک یکی از معدود پلتفرم‌های معاملاتی خارجی است که نه‌تنها امکان فعالیت کاربران ایرانی بدون محدودیت‌های بین‌المللی را فراهم کرده است، بلکه از لحاظ امنیت و اعتبار نیز ثابت‌شده است.
صرافی ال بانک برای معاملات ارزهای دیجیتال
نکته جالب توجه اینجاست که LBank در جایگاه هفدهم سایت کوین مارکت قرار گرفته است و دفاتر فعالی در کشورهایی همچون کانادا، آمریکا و استرالیا دارد. ازآنجاکه این صرافی بین‌المللی یکی از گزینه‌های مناسب برای انجام معاملات فیوچرز توسط ایرانی‌ها شناخته می‌شود، در ادامه نگاهی کامل به نقد و بررسی و خدمات LBank خواهیم داشت.

معرفی صرافی ال بانک؛ یکی از محبوب‌ترین‌های بازار رمزارزها
صرافی LBank بیش از هشت سال است که در حوزه خریدوفروش ارزهای دیجیتال به کاربران در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد. این صرافی در ‌سایت خود اعلام کرده است که دارای دفاتری در کشورهای مختلف ازجمله استرالیا، کانادا، امارات متحده عربی و آمریکا است. همچنین، صرافی LBank به کاربران ایرانی نیز خدمات ارائه می‌دهد و معامله‌گران می‌توانند بدون نیاز به احراز هویت در این صرافی فعالیت کنند. صرافی ال‌ بانک بیش از 1000 ارز دیجیتال را برای خریدوفروش در اختیار مشتریان قرار داده است و از ارزهای فیاتی مانند دلار و یورو نیز پشتیبانی می‌کند.

آیا صرافی LBank معتبر است؟
قطعاً یکی از بهترین روش‌های مقایسه یک صرافی با صرافی دیگر از نظر اعتبار و امنیت، بررسی جایگاه آن‌ها در سایت کوین مارکت کپ است. رتبه صرافی LBank در این سایت 17 است. سایت کوین مارکت کپ یکی از سایت‌های مرجع ارزهای دیجیتال است که رتبه LBank در این سایت، بدون شک نشانه‌ای از اعتبار بالای آن در میان کاربران است. البته، بررسی حجم معاملاتی بالای کاربران در صرافی ال بانک نیز نشان از اعتماد معامله‌گران به این صرافی دارد. حجم معاملاتی بالای 700 دلار فقط در معاملات اسپات، یکی از نکات قابل‌توجه در رابطه با اعتبار بالای LBank در میان کاربران از سراسر جهان است.

مزایای انتخاب صرافی ال بانک برای ایرانی‌ها
این صرافی ارز دیجیتال از حدود ۳۱ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند، اما متأسفانه زبان فارسی در بین آن‌ها نیست. صرافی ارز دیجیتال LBank در نسخه‌های وب اختصاصی و اپلیکیشن‌های موبایل (اندروید و iOS) در دسترس کاربران قرار دارد. کار با پنل کاربری این صرافی بسیار آسان و ساده است؛ به‌گونه‌ای که حتی تریدرهای تازه‌کار نیز هنگام استفاده از این پلتفرم احساس راحتی خواهند کرد.

از دیگر مزایای انتخاب LBank به‌ویژه برای کاربران ایرانی، عبارتند از:
•    قابلیت کپی تریدینگ: برای کسب سود بیشتر کافی است یک تریدر حرفه‌ای برای خود انتخاب نمایید.
•    بدون نیاز به KYC: احراز هویت در این صرافی اجباری نیست.
•    پشتیبانی حرفه‌ای: پشتیبانی خوب و 24 ساعته از جمله مزایای کار با صرافی ال بانک است.
•    رنکینگ خوب: رتبه 17 در سایت کوین مارکت کپ باعث شده است تا این صرافی به یکی از معتبرترین‌ها برای ایرانی‌ها تبدیل شود.

امکانات صرافی LBank
این صرافی با حجم معاملات بالایی که دارد، یک انتخاب عالی برای تریدرهای حرفه‌ای به‌شمار می‌رود؛ حتی برای معامله‌گران مبتدی که به‌تازگی کار با اسپات را شروع کرده‌اند و به‌دنبال ارزهای ترند و قدیمی مثل بیت‌کوین هستند نیز LBank انتخاب مناسبی به‌شمار می‌رود. خدمات صرافی ال بانک مهم‌ترین دلیل محبوبیت این صرافی برای حرفه‌ای‌ها و مبتدی‌ها است که ازجمله آن‌ها می‌توان به امکانات زیر اشاره کرد:

قابلیت سفارش‌گذاری (Order Limit)
در این صرافی، شما قادر خواهید بود سفارشات و معاملات خود را با قیمت دلخواه ثبت کنید تا خریدوفروش‌ها با قیمت موردنظر شما انجام شوند.

معاملات همتا به همتا
در صرافی ال ‌بانک شما می‌توانید به‌طور مستقیم با دیگر معامله‌گران معامله کنید. اگر قصد خرید ارز دیجیتالی مثل بیت‌کوین را دارید، کافی است فروشنده موردنظر را پیدا کنید و معامله خود را به انجام برسانید.

وام‌دهی
اگر به وام‌دهی یا وام ‌گرفتن در دنیای کریپتو علاقه دارید، می‌توانید از خدمات صرافی LBank استفاده کنید. در این صرافی می‌توانید بیت‌کوین یا تتر را به‌عنوان وثیقه قرار دهید و در مقابل آن، تتر را به‌عنوان وام دریافت کنید.

امکان ارائه API
کلمه API مخفف عبارت Application Programming Interface به‌‌معنای رابط برنامه‌نویسی کاربردی است. درواقع، API درخواست‌های کاربر را دریافت می‌کند، به سیستم‌ها و نرم‌افزارهای مربوطه انتقال می‌دهد و سپس پاسخ را به کاربر برمی‌گرداند. به عبارت دیگر، API نقش یک پیام‌رسان را ایفا می‌کند. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند که حساب خود را به پلتفرم‌های مختلف متصل کنند و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند. صرافی ال ‌بانک برای تسهیل کار کاربران، استفاده از این قابلیت را ممکن کرده است.

معاملات فیوچرز با اهرم
قراردادهای آتی (Futures) به معامله‌گران این امکان را می‌دهند که دارایی‌ها را خریدوفروش کنند و حتی از کاهش قیمت‌ها سود ببرند؛ بدون آن‌که نیازی به مالکیت واقعی آن‌ها داشته باشند. صرافی LBank معاملات فیوچرز را با حداکثر اهرم 100 عرضه می‌کند.



ال بانک فارسی؛ تنها مرجع آموزش صرافی LBank
صرافی LBank با سابقه خوب و حجم معاملات بالا، توانسته است به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تریدرها چه حرفه‌ای‌ها و چه مبتدی‌ها تبدیل گردد. بدون شک، یکی از اصلی‌ترین دغدغه معامله‌گران دنیای ارزهای دیجیتال، انتخاب صرافی معتبر است که با وجود LBank، دیگر نگرانی در این زمینه به‌خصوص برای کاربران ایرانی وجود نخواهد داشت.
از اجباری نبودن احراز هویت در این صرافی گرفته تا تعداد بالای ارزهای پشتیبانی‌شده، همگی دست به دست هم داده‌اند تا LBank به‌عنوان بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان شناخته شود. برای ثبت‌نام و ورود به صرافی ال بانک با تخفیف کارمزد در معاملات و دریافت پاداش ویژه کاربران جدید، کافی است وارد سایت lbankfarsi.io، که تنها مرجع آموزش جامع این صرافی محبوب است، شوید.
منبع: ال بانک فارسی
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها