به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۵ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۸۵۰۵۶

ژاوی سیمونز یک فصل دیگر در لایپزیش

ژاوی سیمونز یک فصل دیگر در لایپزیش
گروه ورزشی: باشگاه لایپزیش قرارداد قرضی ژاوی سیمونز را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
به گزارش "ورزش سه"، سیمونز یکی از بهترین بازیکنان لایپزیچ در رقابت‌های فصل گذشته بوندسلیگا بود و عملکرد خوبی هم در ترکیب تیم ملی هلند در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به نمایش گذاشت که تحسین بسیاری را برای او به همراه داشت.

چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا و بایرن مونیخ به صورت جدی به دنبال جذب او بودند. بارسا به دلیل مشکلات مالی خیلی زود از این رقابت کنار رفت اما بایرن امیدوار بود که بتواند با مدیران پاری سن ژرمن برای جذب او به توافق برسد و این در حالی بود که لایپزیش هم برای حفظ او تلاش می‌کرد.

با این حال، مدیران لایپزیش از توافق با این ستاره هلندی و همچنین مدیران پاری سن ژرمن مطمئن بودند و دقایقی قبل هم به صورت رسمی اعلام کردند که قرارداد این بازیکن به مدت یک سال و به صورت قرضی تمدید شده است تا دست بایرن از این بازیکن کوتاه مانده باشد و آنها موفق به جذب او نشوند.

بند خرید اجباری و اختیاری در قرارداد قرضی با باشگاه لایپزیش وجود ندارد و این بازیکن قرار است پس از پایان مهلت قراردادش با این باشگاه بار دیگر در تابستان ۲۰۲۵ به جمع بازیکنان پاری سن ژرمن اضافه شود و در اختیار مدیران این باشگاه قرار بگیرد. او فصل آینده پیراهن شماره ۱۰ لایپزیش را به تن خواهد کرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها