به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۴ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۸۴۸۶۸

بایرن خرید جدیدش را در لیست خروج گذاشت

بایرن خرید جدیدش را در لیست خروج گذاشت
گروه ورزشی:مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، تایید کرد که برای برایان ساراگوسا به دنبال تیمی هستند تا فصل بعد را قرضی در آن بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، انتقال ساراگوسا به بایرن در زمستان گذشته غافلگیری بزرگی بود. باشگاه او را ابتدا با قرارداد قرضی از گرانادا جذب کرد و بند خرید اجباری را نیز در تابستان فعال کرد. ستاره تکنیکی اسپانیایی در نیم فصل دوم فصل گذشته مورد توجه توماس توخل نبود و بسیار کم به میدان رفت و اکنون در متقاعد کردن ونسان کمپانی نیز ناکام مانده است.

ساراگوسا که همیشه می گفت آمده در بایرن بماند، حالا به این نتیجه رسیده است که انتقالش اشتباه بود و بایرن قدم بسیار بزرگی برایش محسوب می شد. او سال گذشته بعد از دو گل به بارسا با پیراهن گرانادا به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شد ولی نیمکت نشینی در بایرن سبب شد یورو 2024 را از دست بدهد.

دیروز ایبرل نیز حرف نهایی را در مورد او زد و تایید کرد که به دنبال تیمی دیگر برای برایان هستند: «وقتی به وینگرهای‌مان نگاه می کنم، به این نتیجه می رسم که احتمالا برای برایان سخت باشد که فصل بعد فرصت زیادی برای بازی پیدا کند. ما از تعهد او و آنچه که نشان داده، قدردانی می‌کنیم. من می‌خواهم او به پیشرفتش ادامه دهد اما اگر بازی نکند، این مهم دشوار خواهد بود. بنابراین ما در تلاشیم تا یک انتقال قرضی مناسبی برای او پیدا کنیم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها