به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۴۸۸۳۰۵

درد گل خوردن از درد کشاله بیشتر بود

درد گل خوردن از درد کشاله بیشتر بود
گروه ورزشی: حبیب فرعباسی نمایش درخشانی در دیدار مقابل استقلال داشت.به گزارش "ورزش سه"، حبیب فرعباسی در چند فصل گذشته جزء دروازه‌بانان برتر فوتبال ایران بوده و از نفت مسجدسلیمان و تراکتور تا ذوب‌آهن و ملوان، درخشش خود را در لیگ برتر ادامه داده است. او این هفته در حالی مقابل استقلال دو بار دروازه خود را باز شده دید که نمایش خوبی مقابل مهاجمان آبی داشت و چند بار آنها را از گلزنی ناکام گذاشت.

فرعباسی در ابتدا در خصوص وضعیت مصدومیتش و حضور در درون دروازه ملوان گفت: من حدود یک ماه به دلیل مصدومیت از تمرینات دور بودم و فکر کنم یک هفته قبل از شروع لیگ به تمرین برگشتم. اما به هر حال به دلیل اعلام نیاز کادرفنی با جان و دلم در درون دروازه قرار گرفتم و افتخار هم می‌کنم که سرباز ملوان هستم و این فرصت به من داده شده است.

دروازه‌بان ملوان در مورد بازی با استقلال اظهار داشت: جا دارد ابتدا از هواداران تیممان تشکر کنم که از راه دور آمدند و ما را تنها نگذاشتند. آنها واقعا قوت قلبی برای ما بودند و در مقابل تیم محترم استقلال، حمایت خیلی خوبی از تیم ملوان انجام دادند که جای قدردانی دارد. در این بازی فکر کنم همه دیدند که بچه‌های ما چه شایستگی‌هایی دارند و فکر کنم در این بازی ما سزاوار پیروزی بودیم. البته بازهم می‌گویم که برای تیم استقلال احترام قائلم و این فقط نظر خودم است.

او درباره اتفاقات داوری هم توضیح داد: من به عنوان یک بازیکن وظیفه دارم که در زمین تلاش کنم و نباید در مورد داوری چیزی بگویم و دخالتی داشته باشم. اگر دقت کنید در زمین بازی هم هیچ‌وقت اعتراض بیخودی انجام ندادم، الان هم کارشناسان نظراتشان را دادند و مشخص شد که در حق چه تیمی اجحاف شده است. البته الان شاید دیگر فایده نداشته باشد چون بازی تمام شده و رفته اما امیدوارم باتوجه به استفاده از تکنولوژی وی ای آر، اشتباهات به حداقل برسد. ما احترام زیادی به کار داوران قائلیم و امیدواریم آنها در تمام بازی‌ها از بهترین امکانات برخوردار شوند اما در عین حال امیدواریم حق تیممان هم خورده نشود.

فرعباسی که در این بازی دو بار با ضربات پنالتی دروازه خود را باز شده دید، در این باره می‌گوید: آقای رامین رضاییان جزء بهترین بازیکنان ایران است اما فکر کنم من بدشانسی آوردم. به هر حال تلاشم را می‌کنم سری بعدی بتوانم پنالتی را مهار کنم تا هواداران خوشحال شوند. البته واقعا در این بازی هم همه بچه‌ها از جان و دل مایه گذاشتند.

گلر ملوان در مورد کار کردن با مازیار زارع هم عنوان کرد: جا دارد همین‌جا از آقای تارتار که فصل گذشته خیلی زحمت تیم را کشیدند و همچنین آقای دقیقی تشکر کنم. آقای مازیار زارع هم اصلا نیازی به تعریف و تمجید من ندارند، ایشان اسطوره فوتبال انزلی هستند و باتوجه به تجربه سال‌ها بازی در تیم ملوان و همچنین تیم ملی ایران، تجارب ارزشمندی را برایمان دارند. در این چند وقت هم خیلی از دانش ایشان استفاده کردیم و می‌بینید که تیم این فصل هم خیلی تیم خوبی است. مطمئن باشید با سرمربیگری ایشان می‌توانیم به نتایج خیلی خوبی برسیم.

او در مورد مصدومیتش در حین بازی هم گفت: من اصلا به این مصدومیت فکر نمی‌کنم. دردش خیلی زیاد بود اما وقتی برای یک تیم پرطرفدار بازی می‌کنید، هر دردی را تحمل می‌کنید تا عملکرد خوبی داشته باشید. درد گل خوردن از مصدومیت بیشتر است.
برچسب ها: حبیب فرعباسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها