به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۱۷:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۴۸۸۳۳۶

مجید جلالی: چرا تیم امید دو متولی دارد؟

مجید جلالی: چرا تیم امید دو متولی دارد؟
گروه ورزشی: رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال می‌گوید «علت تعویق در انتخاب سرمربی تیم ملی امید این است که این تیم دو متولی دارد، تیم ملی امید یا باید زیر نظر فدراسیون فوتبال باشد یا زیر نظر کمیته ملی المپیک.»
 
به گزارش ایسنا، مجید جلالی، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری درباره درباره تاخیر در انتخاب مربی تیم ملی امید، اظهار کرد: برای تعیین و تکلیف تیم امید جلسات زیادی داشتیم و چند گزینه را بررسی کردیم. ما گزینه‌ای را انتخاب می‌کنیم اما ممکن است کمیته ملی المپیک آن را قبول نکند. اصلی‌ترین مشکل تیم ملی امید آن است که دو متولی دارد. یا باید به کمیته المپیک داده شود یا به فدراسیون فوتبال سپرده شود. دو مدیریتی ما را به جایی نمی‌رساند. وضعیت تیم ملی امید باید مشخص شود تا بتوانیم برای انتخاب سرمربی اقدام کنیم.

جلالی درباره چشم‌انداز تیم ملی نوجوانان و عملکرد ضعیف این تیم در تورنمنت کافا هم گفت: اگر تیم نوجوانان در کافا موفق نبود، تقصیر ماست و به مربی مربوط نیست. من با چمنیان صحبت کردم و گفتم می‌خواهی به کافا نروی؟ اما خود او راغب بود و معتقد بود که برای ما مفید است. من به توانایی آقای چمنیان اعتقاد دارم و در آینده می‌تواند موفق باشد. وقتی در فاصله زمانی کم مانده به مسابقات، تیم تشکیل می‌شود، این نتایج طبیعی است و نمی‌توان مربی را مقصر دانست.

او در ادامه از امضای تفاهم‌نامه راهبردی با فدراسیون فوتبال اسپانیا خبر داد و افزود: پس از بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که فوتبال ما به سه کشور نزدیک است و در نهایت به اسپانیا رسیدیم که خیلی از خصوصیات فوتبال ما به آنها نزدیک است، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که شریک راهبردی فوتبال ما در آینده، کشور اسپانیا باشد تا بتوانیم علاوه بر فوتبال در حوزه بانوان، فوتسال و فوتبال ساحلی از مربیان و تجربه آنها استفاده کنیم.

رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره چشم انداز فوتبال کشور نیز گفت: ما برای پیشرفت در فوتبال کشور برنامه‌ای ۱۲ ساله را پایه‌ریزی کردیم که چهار سال اول (۱۴۰۳ تا ۱۴۰۶) دوره تغییر خواهد بود. چهار سال دوم (۱۴۰۷ تا ۱۴۱۰) دوره پیشرفت و چهار سال سوم (۱۴۱۱ تا ۱۴۱۴) دوره موفقیت خواهد بود.
برچسب ها: مجید جلالی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها