به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۸ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۴۸۸۶۷۰

پته: بلیط هواپیما تهران نجف را گران نخرید!

گروه گردشگری: در زمان مناسبت‌ها بازارهای سیاه زیادی برای فروش بلیط به مراکز مذهبی مانند کربلا و نجف اتفاق می‌افتد. این بازارها باعث افزایش شدید نرخ بلیط هواپیما تهران به نجف می‌شود. در این مقاله راهکارهایی را به نقل از آژانس مسافرتی پته بیان می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تا بلیط هواپیما تهران نجف را با قیمت معقول خریداری کنید.
بلیط هواپیما تهران نجف
بلیط هواپیما تهران نجف
راهکارهای مهم خرید ارزان بلیط هواپیما تهران نجف
شهر نجف در کشور عراق به دلیل وجود بارگاه امام علی (ع) و سایر جاذبه‌های مذهبی در آن اهمیت زیادی دارد. این مقصد مذهبی در روزهای خاصی از سال میزبان خیل عظیمی از زائرین از سراسر جهان است. دانستن برخی از نکات در خرید بلیط هواپیما تهران نجف به شما کمک می‌کند تا بهترین بلیط ممکن را با توجه به بودجه و برنامه سفر خود خریداری کنید. این راهکارها به شرح زیر است.

توجه به زمان سفر
نجف یکی از شهرهای گرمسیری عراق محسوب می‌شود. این شهر با داشتن آب‌و‌هوای خشک در طول تابستان و زمستان برای بازدید شرایط مطلوبی ندارد. بیشترین میزان مسافر به نجف در بهار و پاییز اتفاق می‌افتد. در ایام سوگواری و تعطیلات بدون توجه به فصل، این شهر میزبان میلیون‌ها زائر است. اگر قصد دارید در بازه زمانی پر مسافر به نجف سفر کنید، بهتر است از ۳۰ الی ۴۰ روز پیش از سفر بلیط هواپیما خود را به صورت سیستمی خریداری نمایید. در صورتی که می‌خواهید در بازه زمانی کم مسافر به نجف بروید، می‌توانید با تخفیف مناسب بلیط‌های چارتری این مسیر را خریداری کنید. در مسیر تهران نجف به جزء ایرلاین‌های داخلی، چندین ایرلاین خارجی نیز فعالیت می‌کنند که در بازه زمانی کم مسافر تخفیف‌های شگفت انگیزی روی بلیط هواپیما اعمال می‌کنند.

خرید بلیط از سایت های معتبر
با جستجوی پته به فارسی یا pateh به انگلیسی می‌توانید وارد وبسایت این آژانس شده و با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید. سایتهای معتبر مشابه پته که پاسخگویی ۲۴ ساعته دارند و از خدمات خوبی بهره می‌برند هم می‌توانند قابل اعتماد باشند. پته با داشتن هوش مصنوعی خرید و همچنین تقویم پروازی مشخص و سایت روان، انتخاب مناسبی برای خرید یک بلیط مقرون به صرفه است.

بلیط تهران نجف

کلاس پروازی مناسب را انتخاب کنید
در بین کلاس‌های اکونومی، بیزینس و فرست کلاس، کلاس اکونومی با کمترین قیمت موجود است. در این کلاس پروازی میزان بار قابل حمل شما کم است و همچنین فضای هر صندلی محدود است، اما این نوع بلیط ارزان است و می‌تواند برای سفری کم هزینه مناسب باشد. در صورتی که کیفیت خدمات چندان برایتان اهمیت ندارد، کلاس پروازی اکونومی می‌تواند برای شما گزینه خوبی باشد.

بلیط هواپیما رفت و برگشت بخرید
بلیط هواپیما یک‌طرفه به هر مقصدی که باشد، گران‌تر از بلیط رفت و برگشت است. در روزهای پر مسافر ممکن است بلیط رفت چندین برابر بلیط برگشت باشد و همین مورد باعث می‌شود که خرید بلیط به صورت رفت و برگشت ارزان‌تر از خرید به صورت جداگانه باشد. همچنین خرید بلیط به صورت رفت و برگشت خیال شما در طول سفر از برگشت راحت می‌کند و دیگر نیاز به جستجو برای خرید بلیط ندارید.

از کد تخفیف سایتها استفاده کنید
برای سفر به نجف بیشتر سایتها کد‌های تخفیف مختلفی به صورت عمومی و اختصاصی برای زائرین در نظر می‌گیرند. این کد‌ها باعث کاهش هزینه شخص شده و تا حد زیادی می‌تواند روی هزینه بلیط هواپیما موثر باشد.

همراه خانواده بلیط سیستمی بخرید
بلیط سیستمی دارای رنج سنی است. این بلیط برای کودکان بین ۲ تا ۱۲ سال بین ۵۰ تا ۷۰ درصد تخفیف نسبت به بزرگسالان دارد. در صورتی که قصد سفر به همراه خانواده را دارید، خرید بلیط سیستمی می‌تواند در کاهش هزینه سفر مناسب باشد.

پرواز تهران نجف پته

بلیط لحظه آخری نجف بخرید
خرید بلیط لحظه آخری می‌تواند شما را با کمترین هزینه به نجف برساند. بلیط‌های لحظه آخری بیشتر در روزهای وسط هفته و ساعات ابتدایی و انتهایی روز موجود هستند. برای آنکه بلیط لحظه آخری نجف را خریداری کنید، نیاز به پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار دارید. بلیط لحظه آخری نجف در ایرلاین‌های داخلی بیشتر موجود است. برای آگاهی از بلیط‌های لحظه آخری می‌توانید در خبرنامه‌های آژانس‌های هواپیمایی عضو شوید. در این صورت اگر بلیط لحظه آخری موجود شد، شما جزء نفرات اول هستید که متوجه این موضوع خواهید شد. بلیط لحظه آخری مناسب سفرهای بی‌برنامه است و اگر برنامه سفر شما از قبل مشخص است، منتظر این بلیط نمانید.

قیمت ها را مقایسه کنید
در بازه‌های مختلف و در چندین وبسایت مختلف به دنبال بلیط هواپیما باشید. این امر به شما کمک می‌کند تا حدود قیمت بلیط را متوجه شوید و در صورتی که بلیط هواپیما با قیمتی کمتر از این نرخ پیدا کردید سریعا اقدام به رزرو کنید. البته بهتر است این جستجو را با اکانت کاربری ناشناس انجام دهید تا موتورهای جستجو رفتار شما را شناسایی نکنند و قیمت بلیط را با افزایش به شما نمایش ندهند.

کلام پایانی
با راهکارهایی که گفتیم دیگر نیاز نیست که بلیط هواپیما نجف تهران را با قیمت بالا خریداری کنید. تجربه شما از خرید بلیط هواپیما نجف چیست؟ شما چه راهکاری برای خرید بلیط ارزان دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها