به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۸ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۴۸۸۶۷۲

نگاهی اجمالی به سیر تا پیاز فواید فصد خون در طب سنتی ایرانی

گروه سلامت: افرادی که از غلظت خون بسیار بالایی برخوردار هستند؛ باید در فاصله های زمانی مشخص نسبت فصد خون اقدام کنند. هدف از انجام این کار کاهش غلظت خون و درمان بسیاری از بیماری های مزمن می باشد. در طب سنتی بارها به فواید این شیوه درمانی اشاره شده است. به واسطه این روش می توان خطر بروز بسیاری از بیماری های مختلف را کاهش دهد. همچنین فصد خون در منزل نیز قابل انجام است. در این روش به واسطه شکاف ریزی که در جدار رگ ایجاد می شود؛ درمانگر مراحل مربوط به فصد را انجام می دهد. حکیم بزرگ ایرانی ابوعلی سینا بارها در کتب خود نظیر شفا و قانون به فواید فصد خون یا حجامت اشاره کرده است. در دین اسلام روایات مختلفی پیرامون فواید این روش درمانی وجود دارد. در حدیثی از امام موسی کاظم اشاره شده است، که کلید دفع بلا و بیماری خصوصا در آقایان فصد خون می باشد. پس از انجام این روش فرد در مدار سلامت جسمی قرار خواهد گرفت‌. برای رهایی از شر بسیاری از بیماری های مزمن باید در زمان مناسب و توسط افراد متخصص این تکنیک را انجام دهید.
نگاهی اجمالی به سیر تا پیاز فواید فصد خون در طب سنتی ایرانی
بررسی فواید فصد خون در طب سنتی:
تاریخچه فصد خون به دوران رومیان و مصریان باستان مربوط می شود. این روش به دلیل فواید و مزایای بی شماری که دارد، در طول تاریخ مورد توجه قرار گرفته است. پزشکان طب سنتی برای درمان قطعی بسیاری از بیماری های مزمن و حتی کاهش خطر ابتلاء به بیماری های خاص از این روش کمک می گیرند. فصد خون در یک بازه زمانی کوتاه مدت غلظت خون را به حد نصاب استاندارد خواهد رساند. در صورتی که سایر روش های درمانی از چنین ویژگی برخوردار نیستند. پیش از هرگونه اقدامی پزشک طب سنتی شرایط جسمی بیمار را برای انجام این روش بررسی خواهد کرد. در صورت عدم وجود خطری حتی می توان در منزل فصد خون را انجام داد. بر اساس جدیدترین بررسی های صورت گرفته و داده های اطلاعاتی به دست آمده از مقالات پزشکی، فواید فصد خون در طب سنتی شامل موارد ذیل هستند.
در سایه چنین ویژگی هایی این روش محبوبیت جهانی به دست آورده است. به واسطه فصد خون یا حجامت می توانید یک سپر سلامتی ایمنی برای بدن خود به ارمغان بیاورد.

●درمان کبد چرب:
از دیدگاه طب سنتی بهترین شیوه برای درمان کبد چرب فصد خون می باشد. این روش به درمان سریع و فوری این بیماری در گریدهای مختلف کمک خواهد کرد. در واقع فرد بیمار پس از انجام این روش در مسیر سلامت جسمی قرار خواهد گرفت. این روش باعث کاهش سطح چربی موجود در خون می شود.
در اغلب موارد با افزایش میزان چربی در خون فرد درگیر کبد چرب می شود. برای درمان قطعی باید فصد خون در چند مرحله انجام شود. در نهایت چربی موجود در کبد متعادل سازی خواهد شد.

●کاهش غلظت خون:
از فواید اصلی این روش درمانی می توان به کاهش غلظت خون اشاره کرد. هرچقدر میزان غلظت خون بیشتر باشد؛ خطر ابتلاء به بیماری های قلبی و عروقی افزایش پیدا می کند. این روش بدون کوچک ترین عارضه ای غلظت خون را می تواند به حد توازن برساند.
www.fasdekhoon.com

●درمان فشار خون:
از مزایای اصلی فصد خون می توان به درمان فشار خون اشاره کرد. در این شیوه فرد متخصص از طریق دست چپ فصد را انجام می دهد. افرادی که پرفشاری خون رنج می برند؛ تنها با یک بار فصد کردن می توانند بیماری فشار خون را کنترل کنند. همچنین پس از اتمام دوره درمان فشار خون فرد در حد نصاب استاندارد قرار خواهد گرفت.

●درمان اختلالات مربوط به نعوظ:
درصد قابل توجهی از آقایان از مشکلات مربوط به نعوظ آلت رنج می برند. همچنین این مشکل می تواند اعتماد به نفس فرد را کاهش دهد. ساده ترین شیوه برای درمان اختلالات نعوظ فصد خون می باشد. این روش به درمان بسیاری از بیماری های مردانه کمک خواهد کرد.
برخی از پزشکان طب سنتی معتقد هستند، که این روش برای درمان نازایی همانند معجزه عمل می کند.

●درمان آکنه:
جوش صورت در اثر عوامل مختلفی می تواند پدیدار شود. برای درمان آکنه یا همان جوش صورت می توان از فصد خون کمک گرفت. این روش باعث درمان هرگونه عارضه پوستی خواهد شد.
در واقع فرد پس از انجام این روش پوستی بلوری و بدون نقص خواهد داشت. بهترین و امن ترین روش برای درمان آکنه حجامت می باشد. خصوصا در سنین بلوغ انجام این شیوه درمانی به شدت توصیه می شود.

●کاهش وزن و لاغری:
پس از فصد خون فرد در مسیر تناسب اندام قرار خواهد گرفت. در واقع میزان متابولیسم بدن افزایش پیدا می کند. به نوعی این شیوه می تواند میزان کالری سوزی بدن را افزایش دهد. برای ایجاد تغییرات مثبت در اندام خود فصد خون را فراموش نکنید.

●درمان واریس:
بهترین روش برای درمان سریع و اصولی واریس فصد خون می باشد. این روش به کاهش علائم واریس نیز کمک خواهد کرد. در واقع پس از حجامت حجم خونی که از رگ ها عبور می کند؛ متعادل سازی خواهد شد.

●معجزه درمان بیماری های قلبی:
فصد خون باعث کاهش سطح کلسترول بد خون یا همان LDL می شود. پس از انجام این روش درمانی قلب به بهترین شکل ممکن پمپاژ خون را انجام خواهد داد. در واقع این روش به حفظ سلامت قلب و رگ های عروقی کمک خواهد کرد.

بهترین مرکز تخصصی فصد خون در تهران:
بهترین مرکز فصد خون شمال تهران مرکز سپهر می باشد. این مجموعه فصد خون شرق تهران را نیز می تواند مطابق با استانداردهای طب سنتی انجام دهد. برای انجام فلبوتومی می توانید این مرکز تخصصی را انتخاب کنید. این مجموعه فلبوتومی در منزل را با هزینه ای کاملا اقتصادی و استثنایی انجام می دهد. این روش موجب ریکاوری بدن خواهد شد. در واقع بدن پس از فصد خون مدرن جانی دوباره خواهد گرفت. این مجموعه دارای مجوز رسمی جهت فعالیت در زمینه فصد خون می باشد. برای قدم برداشتن در مسیر سلامت جسمی می توانید از طریق مجموعه سپهر نوبت فلبوتومی خود را رزرو کنید.
این مرکز حرفه ای و تخصصی مطابق با اصول و قوانین طب سنتی فصد خون را انجام می دهد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ها و رزرو وقت با شماره تلفن های این مرکز تماس بگیرید.  
 
شعبه شریعتی
•    خیابان شریعتی- بالاتر از دو راهی قلهک – نرسیده به خیابان یخچال – روبروی بانک آینده – ساختمان پزشکان سپهر- پلاک ۱۴۲۵- طبقه سوم – واحد ۱۵

________________________________________
⏰ ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 13:30 –   19:00 و پنج شنبه ها 10:00 – 16:00
•     ۰۲۱۲۲۶۱۵۳۹۳
•    09354983987
•    09021777937
شعبه میدان امام حسین
•    میدان امام حسین – خیابان مازندران – روبروی بانک ملی – درمانگاه شهید چمران – طبقه اول

________________________________________
⏰ ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه 09:۰۰ – 16:30
•    tel:۰۲۱۷۷۶۲۲۸۱۱
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها