به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ - ۲۳:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۹۷۲۱۵

مقاصد کمتر دیده شده تور هند که از دیدن آن‌ها متعجب می‌شوید

گروه گردشگری: کمی که از مقاصد معروف هند فاصله بگیریم و به دل این کشور سفر کنیم، جاهایی را می‌بینیم که بسیار عجیب هستند و تماشای آن هر انسانی را شگفت‌زده می‌کند. این کشور چندین جاذبه معروف دارد که همه جا صحبت از آن‌هاست؛ اما کمتر جایی در خصوص جاذبه‌‌های عجیب هند می‌خوانید.
مقاصد کمتر دیده شده تور هند که از دیدن آن‌ها متعجب می‌شوید
مقاصد کمتر دیده شده تور هند که از دیدن آن‌ها متعجب می‌شوید
کمی که از مقاصد معروف هند فاصله بگیریم و به دل این کشور سفر کنیم، جاهایی را می‌بینیم که بسیار عجیب هستند و تماشای آن هر انسانی را شگفت‌زده می‌کند. این کشور چندین جاذبه معروف دارد که همه جا صحبت از آن‌هاست؛ اما کمتر جایی در خصوص جاذبه‌‌های عجیب هند می‌خوانید.
در ادامه، می‌خواهیم به شما بگوییم در تور هند به جاهای کمتر شناخته شده بروید. البته اگر می‌خواهید یک سفر خارق‌العاده را تجربه کنید! همراه ما باشید تا با عجیب‌ترین جاذبه‌‌های هند آشنا شوید و در سفر خود از آن‌ها دیدن نمایید.

خونی نادی؛ رودخانه‌ای که افراد را می‌بلعد!
بیایید معرفی عجیب‌ترین مکان‌‌های هند را با روخانه خونی نادی یا رود خونین آغاز کنیم. اگر عاشق هیجان هستید، به سراغ رودخانه خونی نادی هند بروید. رودخانه‌ای که قطعا کمتر جایی راجب آن صحبت شده است. در خصوص این رودخانه روایت‌‌های ترسناکی در خصوص بلعیدن افراد توسط آب وجود دارد. افرادی که هرگز پیدا نشده‌اند! پیشنهاد می‌کنیم برای بازدید از این رودخانه تنها نروید و هرگز در آب آن شنا نکنید. اجساد افرادی که در این رودخانه غرق شده‌اند هرگز پیدا نشده است. گول ظاهر فریبنده و جذاب آن را نخورید و هرگز تنها قدم به این مکان نگذارید.

مقاصد کمتر دیده شده تور هند

روستای متروکه کولهارا؛ اینجا شب به صبح نمی‌رسد!
افرادی که عاشق دردسر و هیجان هستند مسلما از دیدن روستاهای متروکه شگفت‌زده می‌شوند. اگر با تور هند راهی این کشور شدید، به یکی از اسرارآمیزترین مکان‌‌های هند بروید که داستان‌‌های زیادی در خصوص آن مطرح شده است که هیچ کدام به صحت نرسیده‌اند. بهترین ابزار برای جست‌وجو در این روستا و خرابه ها، موتور و تجهیزات کمپینگ است. هر چند باید برای خوابیدن در این مکان فرد شجاعی باشید.
بر اساس افسانه و داستان ها، آخرین ساکنین موفق که شب را در این روستا مانده‌اند، نصفه شب روستا را ترک کرده و هرگز پیدا نشدند! گفته می‌شود آن‌ها این مکان را نفرین کرده‌اند و از آن پس هر کس خواسته در این روستا اقامت داشته باشد، توسط ارواح رانده شده است.

کلیسای غرق شده شتیهالی؛ مکانی مرموز و احاطه شده با آب
سومین مکانی که در میان مکان‌‌های مرموز هند قصد داریم معرفی کنیم، کلیسای غرق شده شتیهالی است. شتیهالی شاید رازآلودترین مکان هند نباشد؛ اما بدون شک یک مکان مرموز است. بر خلاف تصور، بیشتر افراد می‌گویند این مکان نه‌تنها ترسناک نیست؛ بلکه فضایی آرامش‌بخش دارد. علت نام‌گذاری این کلیسا، بالا و پایین رفتن سطح آب‌‌های اطراف آن است. در صورتی که در فصل باران‌‌های موسمی به این مکان سفر کنید، می‌توانید با قایق از آن دیدن نمایید.

ساحل دوماس گجرات؛ جایی که زمزمه مردگان را می‌شنوید!
این جاذبه عجیب در هند مو بر تنتان سیخ می‌کند! ساحل دوماس بر خلاف دیگر ساحل ها، یک مکان آرامش‌بخش نیست. بسیاری از افرادی که در این ساحل قدم زده‌اند، از زمزمه‌هایی که شنیده‌‌اند حرف می‌زنند. زمزمه‌هایی عجیب که نگران‌کننده است. از طرفی گزارش‌هایی مبنی بر ناپدید شدن افراد در این ساحل وجود دارد. در صورتی که تصمیم به بازدید از این ساحل گرفتید، حتما مراقب باشید و به صورت دسته‌جمعی به این ساحل سفر کنید.

ساحل دوماس گجرات

روستای مارخیز در شپتال هند؛ تماشای مارهای درهم آمیخته
قطعا در مورد پرستش مارها در هند چیزهای زیادی شنیده‌اید. این عقیده به زمان باستان مربوط است. در شیتپال، با روستایی مواجه می‌شوید که مارها در هم آمیخته‌اند. در صورتی که دل و جرات رفتن به این روستا را دارید و ترس شما نسبت به مارها شدید نیست، پیشنهاد می‌کنیم در برنامه سفر خود به هند، بازدید از این امکان را قرار دهید. آنچه این مکان را مرموز و عجیب کرده، هم‌زیستی مردم این روستا با مارهاست. جالب است بدانید در این روستا، داشتن یک مکان مخصوص برای استراحت مار کبرا در هر خانه الزامی است. گفته می‌شود از زمان هم‌زیستی مردم با مارها، هیچ خطری آن‌ها را تهدید نکرده است.

مسجد جمالی کمالی در دهلی؛ یک فضای تسخیر شده
شاید در نگاه اول که این مسجد را می‌بینید با خود بگویید عجب مکان خوبی برای عکاسی است؛ اما اگر کمی در محوطه و اطراف مسجد قدم بزنید نظرتان تغییر می‌کند؛ به‌ویژه اگر تنها باشید! گزارش‌‌های زیادی از این مسجد وجود دارد که گفته می‌شود افراد در حال قدم زدن در آن انگار در یک فضای تسخیر شده قدم می‌زنند و زمزمه‌های زیادی می‌شوند. این فضا به‌‌شدت دلهره‌آور و ترسناک است؛ کافیست یک بار در آن قدم بزنید!

مسجد جمالی کمالی در دهلی

کودینی؛ شهر دوقلوها در هند
در نهایت آخرین مکانی که در میان مکان‌‌های مرموز هند قصد داریم معرفی کنیم، کودینی معروف به شهر دوقلوهاست. این روستا به قدری عجیب است که توجه یک تیم بین‌المللی علمی را نیز به خود جلب کرده و با وجود تحقیقات زیاد هیچکس متوجه نشده است که چرا این روستا قریب بر 500 دوقلو دارد. برخی از کارشناسان می‌گویند این پدیده احتمالا به علت وجود یک ماده شیمیایی در آب است؛ اما نتیجه قطعی برای آن صادر نشده است.

سفری شگفت‌انگیز به هند با تور هند لحظه آخر
اگر می‌خواهید در طول سفر خود در کنار جاذبه‌‌های هند از مکان‌‌های مرموز آن دیدن کنید، تور هند لحظه آخر را رزرو نمایید. لحظه آخر یک مجموعه معتبر گردشگری است که تور هند از آژانس‌‌های مختلف گردشگری را ارائه می‌دهد. با مراجعه به این سایت، می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کنید و نگاهی به خدمات هر تور بی‌اندازید و سپس بهترین پکیج را انتخاب کنید. قیمت‌‌های مناسب، امکان مقایسه قیمت و خدمات، پشتیبانی 24 ساعته توسط آژانس مدنظر و... از جمله مزایای رزرو تور از این مجموعه است. برای مشاهده پکیج‌ها و رزرو بهترین تور هند با مناسب‌ترین قیمت، به سایت لحظه آخر مراجعه کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها