به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۴ - ۲۰:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۴ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۹۷۶۸۰

حراج نسخه‌ کمیاب «شازده کوچولو»

حراج نسخه‌ کمیاب «شازده کوچولو»
گروه فرهنگی: یکی از سه نسخه کتاب «شازده کوچولو» که ویرایش‌ها و دست‌نویس‌های «آنتوان دوسنت اگزوپری» را شامل می‌شود، به حراج گذاشته خواهد شد.به گزارش ایسنا، یک نسخه کمیاب کتاب «شازده کوچولو» اثر آنتوان دوسنت اگزوپری با ویرایش‌های که توسط خود نویسنده انجام شده‌اند به فروش گذاشته می‌شود. این کتاب یکی از تنها سه نسخه مشابه است. 
 
«گاردین» نوشت که این کتاب ۱.۲۵ میلیون دلار ارزش‌گذاری شده است و در نمایشگاه سالانه هنر ابوظبی که اواخر نوامبر برگزار می‌شود به نمایش گذاشته خواهد شد. این کتاب در سال ۱۹۴۳ به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی با عنوان «شازده کوچولو» در ایالات متحده آمریکا منتشر شد و در سال ۱۹۴۶ در فرانسه چاپ شد. بدون در نظر گرفتن متون مذهبی، «شازده کوچولو» کتابی است که بیشترین ترجمه را در جهان داشته است. 

همراه این کتاب، دو طراحی با مداد نیز وجود دارد که یکی از آن‌ها بازگشت شازده به خانه را به تصویر می‌کشد.اگزوپری در کتاب «شازده کوچولو» به بیان فلسفه خود از دوست‌داشتن، عشق و هستی می‌پردازد. در این داستان نویسنده از دیدگاه یک کودک که از سیارکی به نام ب ۶۱۲ آمده، پرسشگر سوالات بسیاری از آدم‌ها و کارهایشان است.«شازده کوچولو» از محبوب‌ترین کتاب‌های کودکان  است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها