به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ - ۲۰:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۳۴۴۲۷۳

هالند در تعطیلاتش در ماربیا، دی‌جی شد!

گروه ورزشی: ارلینگ هالند ستاره نروژی پیش از شروع تمرینات پیش فصل و آغاز کارش در منچسترسیتی سعی می کند که به بهترین شکل از تعطیلاتش در ماربیا لذت ببرد.
هالند در تعطیلاتش در ماربیا، دی‌جی شد!
منچسترسیتی برای خرید هالند 60 میلیون یورو پرداخت و توانست رقبایی که در زمینه جذب این ستاره داشت را شکست بدهد. هالند هفته آینده به تمرینات منچسترسیتی ملحق می شود تا کارش را زیر نظر گواردیولا آغاز کند. منچسترسیتی قرار است که برای تور تابستانی به آمریکا سفر کند. ستاره نروژی اما پیش از شروع فصلی دشوار به ماربیا رفته و از تعطیلات لذت می برد. ستاره سابق سالزبورگشنبه عصر به کافه مونتو رفت که تصاویر  جالبی از وی منتشر شده است که هدفون زده و در کنار آنخل سانچز نقش دی جی را پذیرفته و در حال آماده کردن ترانه های مختلف برای حاضران است!
تصاویری که از هالند منتشر شده حاکی از آن است که حاضران در حال تشویق این مهاجم هستند و به نظر می رسد که از کار وی به عنوان دی جی کاملا رضایت دارند. هالند به همراه والدینش یک ویلای بسیار شیک در ماربیا دارد و خیلی ها معتقد بودند که او به همین خاطر قصد پیوستن به تیم های لالیگایی نظیر رئال مادرید و بارسلونا را دارد هر چند که ارلینگ در نهایت ترجیح داد که به منچسترسیتی با هدایت گواردیولا ملحق شود.
برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها