به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۲۳:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۳۴۸۲۳۲

گوهری: باشگاه با پیشنهاد تراکتور مخالفت کرد

گروه ورزشی: احمد گوهری می‌گوید تمرینات ننکا مربی گلرهای این تیم اعتماد به نفس را به خط دروازه پرسپولیس بازگردانده است.
گوهری: باشگاه با پیشنهاد تراکتور مخالفت کرد
احمد گوهری پس از ترک باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران درباره این جلسه اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با آقای محمدی و درویش داشتیم و یک سری مذاکرات برای آینده بود و یکسری صحبتها ما کردیم و یکسری صحبت‌ها ایشان. باید ببینیم در یکی دو روز آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.
وی افزود: برای امسال با پرسپولیس قرارداد دارم و صحبتش بود که یک سال دیگر با پرسپولیس تمدید کنیم.
گلر سرخپوشان راجع به هم‌تیمی شدن با بیرانوند عنوان کرد: آقای بیرانوند را قبلا سه سال در نفت تهران هم‌تیمی بودم و گلر تیم ملی و جام جهانی ماست و امیدوارم کنار ایشان و زیرنظر مربی گلرها کار خوب و فصل خوبی داشته باشم.
گوهری در خصوص پیشنهاد تراکتور گفت: من پیشنهادی از تراکتور داشتم و صحبت‌هایی هم شده بود و با باشگاه هم در میان گذاشتم اما صحبت اینطور شد که یک سال دیگر تمدید کنم.
او در مورد تمرینات ننکا توضیح داد: خیلی از تمرینات آقای ننکا راضی هستم و خیلی چیزها به ما اضافه شده و از نظر آرامش و اعتماد به نفس بهتر شدیم و کارهای فنی هم جای خود دارد. خیلی کنار ایشان پیشرفت می‌کنیم و فکر کنم فصل خوبی باشد. ایشان یک مربی حرفه‌ای است و چند سالی در کمپ اسپایر کار کرده و کار حرفه‌ای سخت است.
گوهری درباره اهدافش در آینده و حضور در خارج کشور گفت: این قطعا می‌تواند بالاترین سطح یک دروازه‌بان در ایران باشد و من هم در حال تلاش هستم. قبل از آن یک سری اهداف دارم و آن را هم گوشه ذهنم دارم.
گلر ذخیره پرسپولیس در خصوص انتقاد وحید قلیچ از مربی گلرهای پرسپولیس عنوان کرد: من حرفهای آقای قلیچ را نشنیدم. پیشکسوتان جای خود را دارند و احترامشان برای ما واجب است.
احمد گوهری در پایان در مورد جو تمرینات این تیم عنوان کرد: یکسری بازیکنان جدید اضافه شدند. ما در دوره بدنسازی هستیم و به نظرم شرایط خوب است و از این هم بهتر خواهد شد. بازیکنانی که آمدند سطح بالایی دارند و در سطح تیم ملی هستند و فکر کنم فصل خوبی با این بازیکنان و کادرفنی و این تمرینات هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها