به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ - ۰۰:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ساعت ۰۶:۳۸
کد مطلب : ۴۷۷۱۸۳

پیروزی اسپانیا با گل به خودی ایتالیا

پیروزی اسپانیا با گل به خودی ایتالیا
گروه ورزشی: اسپانیا با گل به‌خودی ریکاردو کالافیوری توانست مقابل ایتالیا به پیروزی ۱-۰ برسد.
به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اسپانیا و ایتالیا در هفته دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ آلمان، مقابل همدیگر قرار گرفتند. این بازی با برتری کامل لاروخا همراه بود و در نهایت آنها توانستند با اشتباه فاجعه‌بار کالافیوری گل اول را به ثمر برسانند و پیروز این بازی شوند.بازی را اسپانیا به شکلی هجومی آغاز کرد. در دقیقه ۳ روی حرکت عالی نیکو ویلیامز و پاس او، ضربه سر خطرناک پدری را دوناروما مهار کرد.
حدود ۱۰ دقیقه بعد ویلیامز خود فرصت داشت گل برتری را بزند اما ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.در دقایق پیش رو اسپانیا همچنان به خلق حمله ادامه داد. در دقیقه ۲۰ ضربه یامال از بالای دروازه راهی اوت شد.چند دقیقه بعد شوت خطرناک و از راه دور روئیز را دوناروما با سیوی زیبا دفع کرد.لحظاتی هم نوبت به ویلیامز رسید که خودی نشان دهد اما حرکت عالی او را مدافعان ایتالیا خنثی و توپ را دفع کردند.در نهایت در ادامه نیمه اول اسپانیا فرصت‌هایی داشت اما ایتالیا به خوبی مقاومت کرد و گلی به ثمر نرسید تا دو تیم بدون گل خورده به رختکن بروند.
در نیمه دوم هم در وضعیت تفاوتی ایجاد نشد و اسپانیا مالک توپ و میدان بود. در دقیقه ۵۵ ارسال ویلیامز با دخالت موراتا به مقابل دروازه رفت و در آنجا روی اشتباه عجیب کالافیوری، این مدافع توپ را وارد دروازه خودی کرد.پس از این گل ایتالیا تلاش کرد جلو بکشد اما توانی برای خلق حمله نداشت و بازی با نتیجه ۱-۰ دنبال می‌شد.
پنج دقیقه پس از گل یامال از راه دور اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه‌اش با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه ۷۱ شوت فنی و زیبای ویلیامز به شکل نفس‌گیری به تیر افقی دروازه برخورد کرد و دفع شد.لحظاتی بعد هم شوت رودری بی‌نتیجه باقی ماند و توپ در اختیار دوناروما قرار گرفت.
در ۱۰ دقیقه پایانی علی‌رغم تلاش آتزوری برای گلزنی اما این اسپانیا بود که موقعیت‌های بیشتری خلق و بارها دروازه حریف را تهدید کرد. در دقیقه ۸۶ تورس در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت اما دوناروما به خوبی توپ را دفع کرد.در چند ثانیه پایانی هم ایتالیا تمام تلاشش را برای فرار از باخت انجام داد اما در نهایت به گلی دست نیافت و بازی با همان یک گل به اتمام رسید. بدین ترتیب این اسپانیا بود که به پیروزی ۱-۰ رسید و با ۶ امتیاز به دور حذفی صعود کرد.


 
برچسب ها: یورو ۲۰۲۴
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها