به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۲۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۴۷۸۲۱۶

شبی که اعصاب برای رونالدو نماند 

شبی که اعصاب برای رونالدو نماند 
گروه ورزشی: در شبی که پرتغال با دو گل از گرجستان شکست خورد، کریس رونالدو شب ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشت.
به گزارش "ورزش سه"، دیشب  تیم ملی پرتغال به مصاف تیم ملی گرجستان رفت. پرتغال از صعود خود مطمئن بود، اما گرجستان برای صعود به برد نیاز داشت و همین باعث شد تا بازی را هجومی آغاز کنند و خیلی زود به گل برسند.
این اتفاق باعث شد تا پرتغالی‌ها در ادامه با سراسیمگی به دروازه گرجستان حمله کنند و در این بین، رونالدو که در دو بازی گذشته موفق به گلزنی نشده بود، بیش از بقیه برای باز کردن دروازه حریف بی‌تاب بود، تلاش زیادی به خرج داد اما اوضاع طبق خواسته او پیش نرفت.
در دقیقه 28، در یک ضربه کرنر، در حالی که رونالدو سعی داشت به توپ برسد، لوکا لوچوشویلی، مدافع تیم گرجستان پیراهن او را کشید، اما داور مسابقه این حرکت را خطا ندانست و همین باعث عصبانیت رونالدو شد. رونالدو که با اشاره به پیراهن خود سعی داشت داور را قانع کند که خطا روی او شکل گرفته است، در نهایت یک کارت زرد از داور دریافت کرد.تنها چند دقیقه بعد رونالدو می‌توانست طلسم ناکامی‌اش در یورو ۲۰۲۴ را بشکند اما این بار گئورگی گولسیانی با شجاعت مانع گلزنی او شد. در دقیقه 34 بود که کریستیانو رونالدو با عبور از سد دفاعی گرجستان در موقعیت گلزنی قرار داشت اما دیوار آخر تکل گولسیانی بود که دروازه گرجستان را نجات داد.
تلاش‌های رونالدو برای گشودن دروازه گرجستانی‌ها در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد اما ثمری نداشت و او در دقیقه 66 تعویض شد. او که از آشکارا از اتفاقات و روند بازی نارحت بود، خشمش را بعد از این تعویض نشان داد. او به سردی با مارتینز، سرمربی تیم دست داد و سپس به بطری آب کنار زمین لگد زد و با چهره‌ای مغموم روی نیمکت نشست. این اتفاق در حالی رخ داد که پرتغال با نتیجه 2-0 از گرجستان عقب بود. گونچالو راموس به جای رونالدو وارد زمین شد. پرتغال در نهایت بازی را باخت و با وجود صعود به مرحله بعد، به گرجستان هم در این صعود یاری رساند.
کریستیانو رونالدو برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود، در مرحله گروهی یک تورنمنت مهم ملی، موفق به گلزنی نشد. رونالدو در 10 دیدار گروهی قبلی تورنمنت‌های مهم که در آن‌ها به میدان رفته بود (یورو 2004، 2008، 2012، 2016 و 2020 و جام جهانی 2006، 2010، 2014، 2018 و 2022) موفق به گلزنی شده بود.

 
برچسب ها: كريس رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها