به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۴۷۸۵۸۳
کنایه حامی رسانه‌ای قالیباف به جلیلی: رأی حرام ما به چه کار شما می‌آید؟

حامیان رسانه‌ای قالیباف: انتخاب پزشکیان، عاقلانه‌تر و بهتر است

حامیان رسانه‌ای قالیباف: انتخاب پزشکیان، عاقلانه‌تر و بهتر است
گروه سیاسی: یکی از حامیان رسانه‌ای قالیباف در واکنش به توییت منصوری رئیس ستاد جلیلی که نوشته بود: «در دور دوم برای پیروزی کاندیدا جریان انقلاب هم عهد می‌شویم» نوشت: باهم عهدی نداریم پزشکیان از جلیلی انقلابی‌تر است و عقده‌ای نیست.


عبدالرضا داوری از حامیان قالیباف تاسیس ستاد "جریان انقلاب،حامی پزشکیان" را اعلام کرد



 
 
0%
حامی رسانه‌ای قالیباف حمایت او از جلیلی را اشتباه و کج‌اندیشی سیاسی دانست
 وحید ایمانی: خودکشی بخاطر ترس از مرگ را حاصل اشتباه و کج‌اندیشی سیاسی میدانم، من خودکشی نمی‌کنم
 

 
فعالان رسانه‌ای حامی قالیباف در حال اعلام برائت از جلیلی و پیوستن به کمپین حامیان دکتر پزشکیان هستند:
رأی حرام ما به چه کار شما(جلیلی) می‌آید؟

بخاطر حمایت از قالیباف، از باند جلیلی انگ پروژه‌بگیری خوردم و فحش مادر بهم!! دادند




 التماسِ سکوتِ هواداران جلیلی از ثابتی؛ ساکت باش تا برای جلیلی رای جمع کنیم!
حتی هواداران تندرو جلیلی هم متوجه شدند اگر امیرحسین ثابتی سکوت کند فضای جبهه اصولگرایان آرام تر می شود و شاید بتوانند نظر حامیان قالیباف را به جلیلی جلب کنند. گفتنی است حدود یک ماه قبل در زمان انتخاب ریاست دور جدید مجلس امیرحسین ثابتی نماینده ای که با رفتن در لیست مصاف توانسته بود با 5 درصد آرای تهران!، به مجلس راه پیدا کند و بعد از راهیابی رفتن در لیست مصاف را انکار کرد و گفت مستقل بودم پس از انتخاب قالیباف به عنوان ریاست مجلس در کانال تلگرامی خود نوشته بود: "رای سفید بنده ناشی از سرگردانی یا عدم قدرت تشخیص نبوده، اتفاقا به خاطر شناخت دقیق؛ چنین تصمیمی را گرفتم". رأی سفید ثابتی واکنش و انتقاد اصولگرایان و حامیانشان را در بر داشت و ادله آنها دهن کجی ثابتی به فتوای رهبری در مورد حرام بودن رأی سفید بود./ فارس اقتصادی

چرا بیانیه‌ی قالیباف تأسف بار است؟
 احمد زیدآبادی
 آقای قالیباف که ریاست مجلس را به عهده دارد، آیا بهتر نبود با توجه به این جایگاه، بی‌طرفی خود را نسبت به رقابت در دور دوم انتخابات حفظ کند و از همین حالا، شائبۀ کارشکنی در کار دولت احتمالی آقای پزشکیان را پدید نیاورد؟ علی‌رغم اینکه اینجانب برای شخص آقای دکتر پزشکیان احترام قائل هستم، اما بدلیل نگرانی از برخی اطرافیان ایشان، از همه نیروهای انقلابی و حامیان خود می‌خواهم که کمک کنند تا جریانی که مسبب بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و سیاسی امروز ما است، به عرصه قدرت باز نگردند. اگر منظور قالیباف از اطرافیان آقای پزشکیان به فرض کسانی مانند محمد جواد ظریف هستند، آیا آنها واقعاً از اطرافیان آقای جلیلی که علاوه بر اشتهار به تندروی، حیثیتی هم برای شخص آقای قالیباف در این انتخابات و پیش از آن باقی نگذاشتند، از نگاه رئیس مجلس باعث نگرانی بیشتری هستند؟

نرخ مشارکت در دور دوم به دلیل وحشت از پایداری‌ها و افراطیون
احمد زیدآبادی
به نظرم نرخ مشارکت در دور دوم بالاتر از دور اول خواهد رفت. می‌پرسید؛ چرا؟چون حضور تیم آقای جلیلی در پاستور که مایل به خروج ایران از ان.پی.تی است، خیلی ها را به وحشت می‌اندازد. گمان می‌کنم مهندس میرحسین و مصطفی تاجزاده و باقی کنشگرانی که همانند آنان می‌اندیشند، دور دوم مجبور به موضع‌گیری به نفع آقای پزشکیان شوند. شاید گفته شود که سیستم به هر حال تیم جلیلی را هم به فرض ورودشان به پاستور کنترل و مدیریت خواهد کرد. به نظرم این تیم به دلیلِ پایگاه جسور و کفِ میدان خود، چندان کنترل‌پذیر نیست و با فشار آن پایگاه، می‌تواند کنترل‌ها را بی‌اثر کند و برنامۀ آخرالزمانی خود را به پیش ببرد.
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۴-۱۶ ۱۶:۱۸ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


جبار
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ ۱۷:۳۶
آخرت خودتون رو فدای دنیای کسی نکنید ،،خصوصا دنیای کسانی که نزد مردم منفور هستند ،،، اینهایی که به جلیلی بد میگویند از همان ابتدا هم با پزشکیان بودند ،نه قالیباف .و الان ماموریت دارن که بین بچه‌های انقلاب اختلاف بیاندازند تا خودشان حکومت کنند . (440210)
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ ۱۸:۰۱
دیدید که مردم دولت سوم روحانی انتخاب کردن نه دولت دوم فشل رئیسی (440211)
۱۴۰۳/۰۴/۱۰ ۰۴:۱۸
قالیباف برای ماندن در ریاست مجلس خودزنی کرد چون اگر جلیلی رئیس جمهور شود ، خرداد سال ۱۴۰۴ پایداری ها زیر آبش را می‌کشند . (440220)
۱۴۰۳/۰۴/۱۰ ۰۵:۲۹
هم دکتر قالیباف و هم ستاد تبلیغات انتخاباتی ایشان از دکتر جلیلی دفاع کرده اند برای انتخابات.
پس سکوت کن (440221)
۱۴۰۳/۰۴/۱۰ ۰۶:۱۱
خدا خودش کمک کنه انشاا... (440222)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها