به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۲ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۴۸۴۴۴۲

سیلوستر‌استالونه و فیلمی بر‌اساس داستان واقعی

سیلوستر‌استالونه و فیلمی بر‌اساس داستان واقعی
گروه فرهنگی:فیلم سینمایی «گمشده در کوهی در مین» به تهیه‌کنندگی سیلوستر استالونه، ماه نوامبر راهی اکران سینماها می‌شود.به گزارش  صبا، تولید سینمایی سیلوستر استالونه به نام «گمشده در کوهی در مین»، تاریخ اکران عمومی خود را پیدا کرد و این درام اجتماعی تلخ برای اول نوامبر راهی پرده سینماهای آمریکا می‌شود. انتخاب این تاریخ برای نمایش عمومی فیلم، قراردادن آن در بین فیلمهایی است که احتمال نامزدی جایزه اسکار را دارند.
 
شرکت فیلمسازی استالونه بالبوا پروداکشنز برای تولید این فیلم رقمی حدود ۱۵ میلیون دلار صرف کرده است.داستان این درام سیاه که برگرفته از رویدادی واقعی است، ماجراهای هیجان انگیز یک پسر نوجوان دوازده ساله را دنبال می‌کند. دان فندلر دوازده ساله در اثر یک طوفان در دل کوهستانی دورافتاده، از والدین خود جدا می‌افتد و تلاشی سخت را برای نجات و پیدا کردن آنها آغاز می‌کند.

این نوجوان به مدت نه روز با طبیعت وحشی مقابله می‌کند و در شرایطی که لباس مناسب و کافی و غذایی برای خوردن ندارد، سعی می کند زنده بماند و راهی برای فرار پیدا کند.همه اینها در شرایطی است که او اصلا نمی داند در کدام مکان قرار دارد و باید به کدام سمت برود تا به آدمها و زندگی معمولی برگردد. در همین حال، والدین دان هم کارزاری بزرگ برای پیدا کردن او به راه می اندازند و بزودی ماجرای گم شدن او به صورت تیتر اول روزنامه‌های محلی درمی‌آید و صدها داوطلب برای پیدا کردنش راهی کوهستان می‌شوند.

اندرو بودهو کیگ‌تلینگر این درام سیاه واقع‌گرا را براساس فیلمنامه‌ای از لوک پارادایز کارگردانی کرده است. داستان نوول پرفروش خود دان فندلر درباره ماجراجویی تلخ دوران نوجوانی اش، دستمایه کار نگارش این فیلمنامه اقتباسی بوده است.

نکته جالب این است که خود سیلوستر استالونه به عنوان بازیگر با فیلم همکاری نداشته و فقط به عنوان مشاور کارگردان و تهیه کننده در کنار آن بوده است.منتقدان می‌گویند تولید تازه این قهرمان سابق اکشن، فاصله بسیار زیادی با اکشن‌های او هم چون رامبو و راکی در مقام بازیگر دارد.
از استالونه نقل شده که این فیلم از آن دسته فیلم‌های کلاسیک آمریکایی است که این روزها دیگر روی پرده سینماها دیده نمی‌شوند.رسانه‌ها هم نوشته‌اند استالونه با این درام اجتماعی و خانوادگی پرتنش، چهره تازه‌ای از خودش را به نمایش گذاشته است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها