به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۵ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۸۵۰۶۲

ملی‌پوش سابق میلان راهی تیم عربستانی شد

ملی‌پوش سابق میلان راهی تیم عربستانی شد
گروه ورزشی: جاکومو بوناونتورا، بازیکن سابق میلان و تیم ملی ایتالیا با عقد قراردادی رسمی راهی الشباب شد.به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الشباب عربستان اعلام کرد که با جاکومو بوناونتورا، ستاره سابق میلان، به صورت بازیکن آزاد قرارداد امضا کرده است.

حساب رسمی باشگاه الشباب در شبکه‌های اجتماعی با انتشار ویدئویی از اعلام این قرارداد خبر داد. بوناونتورا، بازیکن ۳۴ ساله، پس از پایان قراردادش با فیورنتینا، به باشگاه الشباب پیوست.
او کار خود را در باشگاه آتالانتا آغاز کرد و سپس به صورت قرضی به تیم‌های پرگوکریما و پادوا منتقل شد. این هافبک بازی‌ساز در تابستان ۲۰۱۴ از آتالانتا به میلان پیوست، در قراردادی که ارزش آن بیش از ۵ میلیون یورو بود.

بوناونتورا پس از شش سال حضور در میلان و قبل از اینکه به لیگ عربستان منتقل شود، راهی فیورنتینا شد و چهار سال در این تیم بازی کرد.او ۱۸ بازی ملی برای تیم ملی ایتالیا انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است. بوناونتورا در لیگ ایتالیا ۳۸۹ بازی انجام داده، ۶۴ گل زده و ۵۶ پاس گل داده است.او در ۴۳ بازی برای فیورنتینا، ۸ گل زده و ۴ پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود فراهم کرده است.

باشگاه الشباب برای تقویت تیم خود در فصل آینده چندین بازیکن جدید را به خدمت گرفته است، از جمله عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی الاتحاد عربستان و هارون کامارا که او نیز از الاتحاد آمده است. همچنین ماجد عبدالله از آکادمی اورلاندو آمریکا و دروازه‌بان محمد العتیبی از النصر به این تیم پیوسته‌اند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها