به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۵ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۸۵۰۶۴

یونایتد‌تسلیم نمی‌شود:بایرن‌منتظر پیشنهاد جدید

یونایتد‌تسلیم نمی‌شود:بایرن‌منتظر پیشنهاد جدید
گروه ورزشی: منچستریونایتد قصد دارد در طی چند روز آینده پیشنهاد جدیدی را برای جذب نصیر مزراوی و ماتیس دی‌لیخت به بایرن مونیخ ارائه کند.به گزارش "ورزش سه"، یکی از جدی‌ترین شایعات در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال مربوط به علاقه باشگاه منچستریونایتد به جذب ماتیس دی‌لیخت و نصیر مزراوی بوده است که به صورت جدی و از چند هفته قبل به گوش می‌رسد و بسیاری از رسانه‌های آلمانی و انگلیسی هم آن را تایید کرده‌اند.

اریک تن‌هاخ مایل است که تیمش را برای فصل دشواری که در پیش دارد تقویت کند. مصدومیت مشکل جدی او در فصل گذشته بود و با توجه به وضعیت این تیم در تمرینات و دیدارهای دوستانه پیش فصل، به نظر می‌رسد که این مشکل قرار است در فصل جدید هم این مربی را آزار دهد و کار را برایش سخت کند.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ مایل است که بازیکنانی را به خدمت بگیرد که به او در عبور از این بحران کمک کنند و علاقه زیادی به مزراوی و دی‌لیخت دارد. یونایتد پیش از این پیشنهادی را برای جذب این دو بازیکن به بایرن ارائه کرد که با پاسخ منفی این باشگاه روبه‌رو شده بود.

حالا فابریتزیو رومانو خبر داده است که یونایتد قصد دارد بار دیگر پیشنهاد بهتری را برای این دو ستاره به بایرن ارسال کند. مدیران این باشگاه از طریق مدیر برنامه به این دو بازیکن خبر داده‌اند که این پیشنهاد به زودی رسمی خواهد شد و بایرن هم منتظر است تا چند روز آینده مذاکرات ادامه پیدا کند چون آنها هم مایل به فروش مزراوی و دی‌لیخت در همین پنجره تابستانی هستند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها