به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۸۸۳۰۴

آرامش رئال: امباپه ماشین گلزنی می‌شود

آرامش رئال: امباپه ماشین گلزنی می‌شود
گروه ورزشی: نگرانی و اضطرابی درباره عملکرد کیلیان امباپه در بین مدیران و مربیان رئال مادرید وجود ندارد.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته دومین دیدارش را در فصل جدید رقابت‌های لالیگا برگزار کرد و موفق شد با سه گل برابر وایادولید به پیروزی برسد و اولین سه امتیاز این فصل را از آن خود کند.

امباپه در این بازی هم مانند بازی اول برابر مایورکا در ترکیب اصلی رئال مادرید به میدان رفت اما موفق نشد گلی به ثمر برساند و اندریک که به عنوان جایگزین او و بازیکن تعویضی با تصمیم کارلو آنچلوتی به زمین آمده بود موفق شد گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.

ناکامی امباپه در باز کردن دروازه حریفان در دو بازی گذشته باعث شده است که نگرانی‌های در بین هواداران این تیم به وجود بیاید و بعضی از رسانه‌ها و کارشناسان هم انتقادهایی از عملکرد این بازیکن مطرح کرده بودند اما به نظر می‌رسد که مدیران رئال و اعضای کادر فنی این تیم هیچ نگرانی و اضطرابی از بابت درخشش او در ترکیب رئال در دیدارهای پیش رو ندارند.

رلوو با مطرح کردن این ادعا خبر داده است که مدیران رئال و همچنین کارلو آنچلوتی می‌دانند که هر بازیکنی نیاز به زمان مشخصی برای سازگار شدن با شرایط جدیدش دارد و این ستاره فرانسوی هم از این قاعده مستثنی نیست. صحبت‌هایی درباره تغییر روش بازی و استفاده از سبک ۲-۴-۴ هم مطرح شده است اما سرمربی رئال ترجیح می‌دهد که همه چیز را با صبوری پیش ببرد.

مدیران رئال هم به آنچلوتی اطمینان کامل دارند و می‌دانند که او می‌تواند روش درستی برای استفاده همزمان از وینیسوس جونیور و امباپه و رودریگو در ترکیب این تیم با بهترین عملکرد ممکن پیدا کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها