به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۲۱:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۶ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۴۸۸۳۹۱

با دختران این سرزمین مهربان‌تر باشید

با دختران این سرزمین مهربان‌تر باشید
گروه فیلم: محمد جعفر قائم‌پناه، معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: اگر جوانی استوری یا پیامی گذاشته یا لباسی پوشیده، با گزینش این افراد با گذشت برخورد کنید و معلمانی را که دانش بیشتری دارند را انتخاب کنید. هسته‌های گزینش تا ابلاغ جدید آیین نامه‌های گزینش با جوانان کشور مهربانانه‌تر برخورد کنند. با دختران این سرزمین مهربان‌تر باشند تا همه ایران را برای حل مشکلات یکپارچه کنند. هزاران نفر از تحصیل‌کردگان به‌دلیل تنگ‌نظری‌های ما به خارج از کشور رفتند.
....
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۷-۰۶ ۱۰:۱۷ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۳/۰۶/۰۶ ۱۱:۳۲
فقط آموزش مهم نیست جناب، پرورش هم مهمه. معلم باید علاوه بر دانش ، آگاه هم باشد ، کمی میهندوستی هم به شاگردانش یاد دهد، یادشان دهد با همه سختی‌ها در کشور خودشان بمانند، جا نزنند و به کشور خودشان خدمت کنند
صرف دانش داشتن برای معلم کافی نیست آقای قائم پناه، وگرنه نتیجه همین می‌شود که میبینیم، معلم ها و خانواده برای بچه ها زحمت می‌کشند اما عاقبت آن بچه دانش خود را بر می‌دارد و از کشور می‌رود و به بیگانگان خدمت میکند آنهم علیه منافع کشور خودش (440603)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها