به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۱۸:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۴۸۹۸۷۵

شاید من هم تصمیمی مثل بلینگام بگیرم

شاید من هم تصمیمی مثل بلینگام بگیرم
گروه ورزشی: جمال موسیالا تاکید کرد که در بایرن خوشحال است ولی شاید او نیز مثل جود بلینگام تصمیم بگیرد روزی به خارج از فوتبال آلمان برود.به گزارشر "ورزش سه"، جمال موسیالا از جواهرات فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ است ولی همواره شایعاتی در مورد انتقالش به یک باشگاه خارج از بوندسلیگا به گوش می‌رسد.

بارسا یا رئال می‌تواند مقصد خوبی باری موسیالا باشد و خود او نیز قبلا از علاقه‌اش به لیونل مسی و بارسا حرف زده بود. موسیالا قراردادی تا ژوئن 2026 با بایرن دارد و تابستان بعد اگر تمدید نکرده باشد، رقم انتقالش کاهش خواهد یافت. به همین دلیل بایرن در صدد تمدید با او است. در روزهای اخیر عدم حضور او در میان نامزدهای اولیه توپ طلا خبرساز شد و برخی معتقدند او برای توپ طلا باید از فوتبال آلمان برود.

وقتی از جمال در مورد انتقال به یک باشگاه غیر آلمانی مثل کاری که جود بلینگام انجام داد (پیوستن از دورتموند به رئال) سوال کردند، او پاسخ داد: «هر بازیکنی برای سرنوشت خودش تصمیم می‌گیرد. من با جود دوست هستم، ولی در بایرن بسیار خوشحالم و کاملاً روی اهداف خودم در باشگاه و تیم ملی تمرکز کرده‌ام. من الان واقعاً به این فکر نمی‌کنم که پنج سال دیگر در کجا بازی خواهم کرد با این حال همه می‌دانیم که اوضاع در فوتبال همیشه می‌تواند به سرعت تغییر کند.»

با توجه به اینکه مولر، نویر، گوندوگان و کروس از تیم ملی بازنشسته شده‌اند، آیا می‌توان انتظار داشت که یولیان ناگلزمان به شما نقش بیشتری در رهبری تیم بدهد؟ موسیلا جواب داد: «در طول یورو، متوجه شدم که می‌توانم مسئولیت بیشتری بر عهده بگیرم. اما هر یک از ما باید این مسئولیت را در زمین به عهده بگیریم. ما همه به یکدیگر کمک می‌کنیم. هرچه تجربه بیشتری کسب کنم، بیشتر به یک رهبر و کاپیتان تبدیل خواهم شد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها