به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۱۸:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۴۸۹۸۷۷

هراس آرسنال: مصدومیت عجیب کالافیوری

هراس آرسنال: مصدومیت عجیب کالافیوری
گروه ورزشی: ریکاردو کالافیوری در جریان دیدار تیم ملی ایتالیا برابر فرانسه به شکلی عجیب مصدوم شد.به گزارش "ورزش سه"، کالافیوری به یکی از ستاره‌های تیم ملی ایتالیا تبدیل شده و عملکرد درخشانش در ترکیب این تیم در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ باعث شد که آرسنال فورا برای به خدمت گرفتنش دست به کار شود و این بازیکن را راهی لیگ برتر انگلیس شد.

او در بازی شب گذشته تیم ملی ایتالیا برابر تیم ملی فرانسه در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا هم در ترکیب این تیم به میدان رفته بود که به دلیل مصدومیت در دقیقه ۷۱ از زمین بازی بیرون رفت. مصدومیت او روی درگیری باستونی و عثمان دمبله برای در اختیار گرفتن توپ رخ داد که پای دمبله به شکلی عجیب از پشت با پای کالافیوری برخورد  کرد و او را نقش زمین کرد.

این اتفاق باعث نگرانی شدید بسیاری از هواداران آرسنال و میکل آرتتا هم شده است که دوست ندارند این بازیکن را در وقفه دیدارهای ملی از دست بدهند، اما حالا باید منتظر نتایج آزمایش و ارزیابی کادر پزشکی تیم ملی ایتالیا از شرایط این بازیکن باشند.

اسپالتی پس از پایان این بازی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت این بازیکن گفت: «ما باید وضعیت ریکاردو را به صورت کامل ارزیابی کنیم اما با توجه به مهارت کادر پزشکی ایتالیا، فکر می‌کنم این شانس را داریم که او را در بازی بعدی هم در ترکیب تیم در اختیار داشته باشیم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها