به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۱۸:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۸۹۸۷۸

دعوت‌نشدن به تیم‌ملی‌انگلیس به‌سود‌بلینگام شد

دعوت‌نشدن به تیم‌ملی‌انگلیس به‌سود‌بلینگام شد
گروه ورزشی: جود بلینگام از فرصت غیبت در اردوی تیم ملی انگلیس برای سریع‌تر طی کردن روند درمانش استفاده کرد.به گزارش "ورزش سه"، بلینگام فصل گذشته در بسیاری از دیدارهای رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا حاضر بود و پس از پایان فصل هم به همراه تیم ملی انگلیس راهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا شد و تا فینال این مسابقات صعود کرد اما موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد.

همین باعث شد که این بازیکن فرصت زیادی برای استراحت نداشته باشد و تحت فشار بیشتری قرار بگیرد. او چند روز قبل در تمرینات رئال مادرید دچار مصدومیت عضلانی شد و پس از آن در پیامی مدعی شد که این احتمالا پیامی از سوی بدنش به او بوده است تا متوجه شود که نیاز به استراحت بیشتری دارد.

حالا رلوو مدعی شده است که غیبت بلینگام در اردوی تیم ملی انگلیس در وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر و رقابت‎‌های لیگ ملت‌های اروپا به سود این بازیکن تمام شده است و او در طول این مدت بیشتر به استراحت و انجام تمرینات تعیین شده پرداخته است تا بتواند بار دیگر به اوج آمادگی برگردد و با بهترین شرایط آماده حضور در میادین شود.

بدن او خیلی خوب به این وضعیت واکنش نشان داده و گفته می‌شود که حالا زمان بازگشت این ستاره انگلیسی به میادین کمتر از قبل شده و حتی این احتمال وجود دارد که او بتواند در بازی برابر رئال سوسیداد پس از وقفه دیدارهای ملی در ترکیب رئال به میدان برود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها