به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۰۰:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۹۰۰۶۵

می‌خواهند جواهر بارسلونا را نابود کنند

می‌خواهند جواهر بارسلونا را نابود کنند
گروه ورزشی: موندو دپورتیوو امروز نوشت که در بارسا، نگرانی زیادی در مورد فشار روی لامین یامال در تیم ملی اسپانیا و خطاهای زیاد روی او در بازی‌های اخیر دارند.به گزارش "ورزش سه"، بارسا نگران جواهر 17 ساله خود است و می‌توان حق را نیز به این باشگاه داد. چیزی نمانده بود با خطای بلیچ روی یامال در بازی صربستان-اسپانیا، ستاره جوان دچار مصدومیتی شدید شود.

کریستین بلیچ، هافبک 23 ساله آلکمار، تنها 7 دقیقه از ورودش به زمین می‌گذشت و در همین مدت اندک نزدیک بود یامال را مصدوم کند. او روی نیمکت بود و در دقیقه 62 به جای آندریا جیوکوویچ راهی میدان شد. ماموریت او مهار یامال بود و هدف نیز برخورد فیزیکی شدید با او در زمین. در یک صحنه او موفق شد ولی در ادامه مربی اسپانیا پست یامال را عوض کرد تا از برخوردهای بیشتر با بلیچ جلوگیری کند.

بلیچ در دقیقه 71 یک کارت زرد نیز گرفت. بارسا به شدت نگران یامال است و این فقط مختص بازی‌های ملی نیست، زیرا نشانه‌هایی وجود دارد که در لالیگا نیز مدافعان خطاهای بیشتری روی یامال مرتکب می‌شوند.

میانگین تعداد خطا روی لامین یامال تقریبا سه خطا در هر بازی است. در 4 بازی روی یامال یازده خطا صورت گرفته و تنها اوچه از ختافه و وینیسیوس از رئال با 14 و 12 خطا از او بالاتر هستند. این بهایی است که یامال به خاطر تکنیک بالایش باید بپردازد. او بیشترین دریبل (31) را در کل لیگ انجام داده و کسی که بیشترین دریبل (15) موفق را داشته است.

با تنها 17 سال سن، او مهاجمی است که هم در بارسا و هم در تیم اسپانیا بیشترین ریسک را می‌کند. یامال 90 دقیقه برابر صربستان بازی کرد و تنها مهاجمی بود که تا پایان در میدان ماند. بارسا به شدت نگران است که یامال به زودی قربانی یکی از همین تکل‌های خطرناک شود و او را برای مقطعی از دست بدهد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها