به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۰۰:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۹۰۰۶۰

ادعای رایس:خوشحالی‌ام بی‌احترامی به ایرلند بود

ادعای رایس:خوشحالی‌ام بی‌احترامی به ایرلند بود
گروه ورزشی: دکلان رایس می‌گوید پس از گلی که به ایرلند زد، خوشحالی نکرد تا به آنها بی‌احترامی نکرده باشد.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در دوبلین روبروی تیم ملی ایرلند به میدان رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز این بازی را از آن خودش کند.

دو گل انگلیس در این بازی را دکلان رایس و جک گریلیش به ثمر رساندند که هر دو اصلیتی ایرلندی دارند، اما تصمیم گرفتند که برای تیم ملی انگلیس به میدان بروند و هواداران حاضر در ورزشگاه دوبلین هم بارها آنها را به همین خاطر هو کردند.

با این حال، رایس حاضر نشد پس از گلی که به ثمر رساند خوشحالی کند که این رفتارش هم با انتقاد زیادی از سوی هواداران انگلیسی همراه شد که معتقد بودند او نباید چنین واکنشی نشان می‌‌داد و باید از اینکه برای سه شیرها گلزنی کرده ابراز خوشحالی می‌کرد.

رایس در گفت‌وگو با اسکای اسپورت درباره دلیل این تصمیمش اظهار داشت: "خوشحالی کردن پس از گلی که به ایرلند زدم از نظر من بی‌احترامی بود. مادربزرگ و پدربزرگم و همچنین تمام خانواده پدری من ایرلندی هستند.آنها مدتی است که از دنیا رفته‌اند و دیگر در کنار ما نیستند، اما اگر من بخواهم با شما صادق باشم باید بگویم که اصلاً دوست نداشتم خوشحالی کنم و دلیلم بی‌احترامی نکردن به آنها بود."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها