به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۴۹۷۱۳۳

ارسال پیامک زنده با پنل اس ام اس یکتاپیامک

گروه کسب و کار: یکی از ابزار های افزایش فروش برای صاحبین کسب و کار ارسال پیامک زنده است.ارسال پیامک زنده به شما این امکان را می دهد تا پیامک خود را به صورت زنده و رهگذری به افرادی که در یک مکان حاضر هستند ارسال کنید.
پنل اس ام اس پیامک زنده
پنل اس ام اس پیامک زنده
 ارسال پیامک زنده با پنل اس ام اس انجام می شود. در این نوشته ویژگی های ارسال پیامک LBS و پنل پیامکی مناسب را بررسی میکنیم.

پیامک زنده یا LBS چیست و چه کاربردی دارد؟
سرویس پیامک زنده یا Location Based Service که به اختصار ارسال LBS نامیده می شود به شما امکان ارسال پیامک زنده و رهگذری را می دهد.
به عنوان مثال شما در یک پاساژ یک مغازه کفش فروشی دارید، می توانید در پنل اس ام اس و با استفاده از پیامک زنده، پیامک تبلیغاتی خود را به افرادی که در لحظه وارد پاساژ می شوند ارسال کنید و آنها را به بازدید از مغازه خود دعوت کنید!
همچنین در متن پیامک شما امکان قرار دادن لینک اینستاگرام یا وب سایت و یا حتی شماره تماس خود را دارید.
سرویس ارسال پیامک زنده LBS مبتنی بر موقعیت جغرافیایی لحظه ای افراد است.

سرویس پیامک زنده برای چه کسانی مناسب است؟
اگر شما یک کسب و کار دارید و قصد تبلیغات کسب و کار خود به شکلی هدفمند و با بازدهی بالا را دارید قطعا ارسال پیامک تبلیغاتی به شیوه پیامک زنده lbs مناسبترین گزینه برای شما است.
•    هتل ها و مراکز گردشگری و تفریحی: ارسال پیامک های تبلیغاتی به رهگذر های مناطق توریستی و یا فرودگاه
•    غرفه های نمایشگاه:  ارسال پیامک اطلاع رسانی غرفه به کسانی که وارد نمایشگاه می شوند.
•    فروشگاه های زنجیره ای: معرفی محصولات جدید یا تخفیف ها و پیشنهادات ویژه
•    حمل‌ونقل: جهت حمل‌ونقل جاده‌ای ، شهری و هوایی
•    مغازه ها: جهت ارسال پیامک به رهگذر ها و مشتریان

پنل پیامکی LBS

مزایا و امکانات ارسال LBS پیامک زنده
استفاده از سرویس ارسال پیامک زنده یکتاپیامک مزایای متنوعی را در اختیار شما قرار میدهد که در زیر تعدادی از آنها را بررسی میکنیم:

امکان تفکیک سن و جنسیت و سیستم عامل
در ارسال پیامک زنده همراه اول lbs شما امکان تفکیک سن و جنسیت مخاطبین پیامک خود را دارید و به راحتی می توانید آنها را تفکیک کنید تا بهترین بازدهی را از ارسال پیامک خود بگیرید.

اطلاعات بروز و لحظه ای
با توجه به این که پیامک زنده lbs پیامک را در لحظه و به رهگذر ها ارسال می کند اطلاعات آن نیز بروز و دقیق است و در هر لحظه با توجه به موقعیت جغرافیایی افراد بروز می شود.

امکان تعیین سناریو های مختلف برای پیامک تبلیغاتی
برای ارسال پیامک زنده با پنل پیامکی یکتاپیامک امکان تعیین کردن سناریو های مختلف ارسال وجود دارد.
•    سناریو ورود: به افرادی که وارد یک محدوده خاص می شوند پیامک تبلیغاتی شما ارسال می شود.
•    سناریو حضور: به مشترکینی که در یک محدوده خاص برای مدت مشخصی حضور دارند (مثلا 4 ساعت حضور، یک روز حضور و…) پیامک تبلیغاتی شما ارسال شود.
•    سناریو خروج: به افرادی که از یک محدوده خاصی خارج می‌شوند پیامک شما ارسال گردد.

نحوه ارسال پیامک زنده
ارسال پیامک زنده به رهگذر ها از طریق پنل پیامکی یا همان پنل اس ام اس انجام می شود.
یکتاپیامک یکی از ارائه دهنگان پنل پیامکی در ایران است که ارزان ترین تعرفه پیامک و بهترین پشتیبانی را به کاربران خود ارائه می دهد.
یکی از خدمات پرطرفدار یکتاپیامک ارسال پیامک زنده است. با استفاده از پنل پیامکی یکتاپیامک می توانید پیامک زنده خود را در کمترین زمان ارسال کنید و معجزه تبلیغات پیامکی را ببینید!
همچنین در پنل اس ام اس یکتاپیامک علاوه بر امکانات ارسال پیامک زنده به امکاناتی مانند ارسال منطقه ای به ساکنین، ارسال مشاغل، ارسال سن و جنسیت و بسیاری از امکانات جذاب تبلیغاتی دیگر دسترسی خواهید داشت.
همچنین در صورتی که نیاز به راهنمایی یا مشاوره دارید کافیست با شماره 02191300852 تماس بگیرید. کارشناسان یکتاپیامک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها