به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۴۹۷۰۵۲

خرید مسکن در تهران با 1 میلیارد؛ ممکن یا غیر ممکن؟!

گروه کسب و کار: آیا خرید مسکن در تهران با 1 میلیارد تومان امکان پذیر است؟ در چه مناطقی می‌توان با قیمت مناسب آپارتمان خرید؟ قیمت خانه 40 تا 60 متری در تهران چقدر است؟ بررسی‌ها نشان داده است در صورت داشتن مبلغی برابر با 1 میلیارد تومان با بهرمندی از وام مسکن، این امکان را دارید تا در برخی از مناطق تهران خانه دار شوید. اصولا خانه‌هایی که قدمت بالایی دارند با هزینه کمتری به فروش رسیده و شرایط مناسبی را برای خرید مسکن فراهم می‌کنند. همچنین در برخی از مناطق تهران نیز امکان خرید خانه‌های نوساز در متراژ 40 تا 50 متر فراهم شده است.
خرید مسکن در تهران با 1 میلیارد؛ ممکن یا غیر ممکن؟!
خرید مسکن در تهران با 1 میلیارد؛ ممکن یا غیر ممکن؟!
برای خرید مسکن در استان تهران باید به پارامترهای مختلفی از جمله باربری در تهران نیز دقت داشته باشید تا بتوانید تجهیزات را در زمان کوتاه به محل مورد نظر انتقال دهید. در صورتی که قصد خرید خانه را در سر دارید، تا انتها با ما همراه باشید تا تمامی اطلاعات مورد نیاز برای تهیه مسکن را در اختیارتان قرار دهیم.

باربری در تهران با فدک بار

خرید مسکن مهر
یکی از بهترین گزینه‌ها در صورتی که به خرید مسکن در تهران تمایل دارید، مسکن مهر است که در دو نوع ساخته و در دسترس، قرار می‌گیرد.
1.    واحدهای ملکی: زمین ملک را نیز خریداری می‌کنند.
2.    واحدهای اجاره 99 ساله: بدین صورت خریدار تنها آپارتمان را خریداری کرده و زمین در مالکیت دولت باقی مانده و به شکل 99 ساله به فرد اجاره داده می‌شود.
به منظور تهیه مسکن مهر وام تسهیلاتی نیز در دسترس قرار گرفته که سودی برابر با 4 درصد داشته و بازپرداخت طولانی دارد؛ همچنین مبلغ اقساط را کم در نظر گرفته‌اند تا بتوانید با 1 میلیارد تومان خانه دار شوید.

خرید مسکن مهر پردیس
به منظور خرید مسکن در تهران، پردیس انتخاب مناسبی خواهد بود. در ابتدا بهتر است بدانید که این شهر در فاصله 17 کیلومتری شمال شرق تهران بوده و از شمال با شمیرانات و از شرق با دماوند و از جنوب نیز با پاکدشت هم مرز است، در نتیجه باید به باربری در پردیس برای انتقال اسباب و اثاثیه توجه داشته باشید.
 خرید خانه در این قسمت از تهران به دلیل قیمت مناسبی که دارد گزینه ایده‌آلی در نظر گرفته شده و حدود 90 درصد از خانه‌های آن را مسکن‌های نوساز تشکیل داده‌اند که با معماری مدرن در دسترس قرار گرفته‌اند. پردیس آب و هوای خوبی داشته و در ارتفاعات تهران قرار گرفته و با امکانات متنوع شرایط را برای زندگی فراهم کرده است.

خرید مسکن مهر پرند
برای خرید مسکن در تهران، پرند می‌تواند گزینه فوق العاده‌ای باشد چرا که امکانی را ایجاد کرده تا بتوانید در بازه 1 میلیارد تومانی خانه مناسبی برای خود خریداری کنید. در صورتی که قصد خرید مسکن را دارید در ابتدا از مشاوران مشورت گرفته و در مورد موقعیت شمالی و جنوبی، طبقات بالا و پایین، امکانات مجموعه، دسترسی محلی، پارکینگ و انباری، متریال ساخته شده و ... اطلاعات را دریافت کنید تا با آگاهی کامل بتوانید به خرید مسکن مهر در پرند بپردازید.

خرید مسکن مهر هشتگرد
هشتگرد از جمله بهترین مناطق برای خرید مسکن در تهران با 1 میلیارد تومان در نظر گرفته می‌شود، این شهر حدود 41 هزار واحد مسکونی داشته و این روزها به شکل گسترده در حال پیشرفت بوده و وزارت راه و شهرسازی در تلاش است تا امکانات هشتگرد را ارتقا بخشیده و پروژه‌های مسکونی را به بهترین شکل مدیریت کند. در صورتی که به تهیه آپارتمان در این قسمت از تهران تمایل دارید بهتر است به موقعیت مکانی، واحدهای موجود ساختمان و شرکت سازنده دقت داشته باشید.

خرید مسکن مهر رشت
در صورتی که به فکر خرید مسکن هستید مسکن مهر رشت گزینه مناسبی برایتان در نظر گرفته می‌شود که با امکانات رفاهی چون مراکز خرید، امکانات ورزشی، جایگاه سوخت، امکانات اداری، آموزشی و ... در دسترس قرار گرفته است تا با خیال راحت خانه مورد نظر را در این شهر خریداری کنید. این شهرک از جمله بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرک‌ها در گیلان است که آب و هوای فوق العاده‌ای داشته و بدین ترتیب برای انتخاب خانواده مخصوصا زوج‌های جوان ایده‌آل است.

خرید آپارتمان در تهران تا یک میلیارد
خرید مسکن در تهران با سقف 1 میلیارد تومان اگرچه دور از ذهن است اما غیر ممکن نبوده و در صورتی که تمایل دارید با این مبلغ خانه دار شوید می‌توانید از شهرهای ذکر شده خانه‌ای با متراژی برابر با 40 تا 60 متر خریداری کنید. دقت داشته باشید که برای خرید مسکن بهتر است علاوه بر داشتن 1 میلیارد تومان، وام نیز دریافت کنید تا خانه را با متراژ مناسب با توجه به تعداد خانوار تهیه کنید. تهیه مسکن از حومه تهران با این مبلغ گزینه مناسبی است، در این زمینه برای جابجایی اسباب و اثاثیه انتخاب باربری و توجه به تعرفه باربری حومه تهران از اهمیت زیادی برخوردار است.

خرید اپارتمان 60 متری در تهران
افزایش قیمت بالای خانه در چند سال اخیر باعث شده تا تقاضا برای خرید مسکن در تهران با متراژ کم افزایش پیدا کند. بدین ترتیب اگر به دنبال خانه با فضایی برابر 60 متر هستید بهتر است شهرک‌های اطراف تهران را برای خرید در نظر گرفته و محله‌هایی را انتخاب کنید که با توجه به شرایط جغرافیایی قیمت کمتری دارند بدین ترتیب می‌توانید با حداقل بودجه‌ای که دارید فضایی مناسب را برای زندگی خود فراهم آورید.

قیمت خانه 60 متری در تهران
در صورتی که به دنبال خرید مسکن در تهران هستید بهتر است در ابتدا قیمت خانه‌های 60 متری را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت با توجه به مبلغی که در دست دارید با گرفتن وام بهترین مسکن را تهیه کنید. در ادامه قیمت خانه‌های 60 متری تهران را در اختیار قرار می‌دهیم.
 
نام محله سال ساخت بنا قیمت خانه 60 متری در تهران
جیحون سال ساخت 1400 2.4 میلیارد
سنگلج سال ساخت 1386 3.5 میلیارد
امیرآباد سال ساخت 1372 5.5 میلیارد
یوسف آباد سال ساخت 1397  6.5 میلیارد
 

خرید خانه 40 متری در تهران
اگر حداکثر 1 میلیارد تومان در دسترس دارید خانه 40 متری گزینه مناسبی برای خرید مسکن در تهران به حساب می‌آید، بدین ترتیب می‌بایست بخش‌های مختلف استان تهران را برای تهیه مسکن در نظر گرفته و قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. در این زمینه پارامترهای مختلفی چون موقعیت شهر، متراژ دقیق خانه، کیفیت ساخت، نوع معماری داخلی و خارجی، فضای محل و ... از اهمیت زیادی برخوردار هستند که باید به آن‌ها دقت داشته باشید تا بهترین خانه را برای خود خریداری کنید.

قیمت آپارتمان در تهران
پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت آپارتمان دخالت دارند، در صورتی که به دنبال خرید مسکن در تهران هستید باید به تمامی این فاکتورها توجه کنید. لوکیشن را باید مهمترین عامل در نظر بگیریم، ملکی که در مناطق با تقاضای بالا و منابع محدود واقع شده بی شک قیمت بالاتری دارد، همچنین اگر در منطقه‌ای خوش نام قرار گرفته و امکانات تفریحی مختلفی را در دسترس قرار داده باشد هزینه آن نیز به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد.

قیمت خانه 60 متری در تهران

باربری به حومه تهران با فدک بار
با خرید مسکن در تهران باید به فکر باربری به حومه تهران نیز باشید تا تجهیزات و لوازم را به صورت تخصصی به محل مورد نظر برسانید. بدین ترتیب اتوبارهای معتبر را در این زمینه انتخاب کنید تا با تضمین سلامت، تجهیزات را در زمانی کوتاه به منزل جدید برسانند. باربری‌های معتبر مانند فدک بار شرایطی را ایجاد می‌کنند تا کارگران به شکل اصولی بسته بندی وسایل را بر عهده گرفته و چیدمان آن‌ها را نیز به شکل تخصصی انجام دهند.
شماره تماس فدک بار 1770 بوده و شما بر این اساس می‌توانید روی فرآیند کار نظارت داشته باشید و به راحتی اسباب و اثاثیه خود را به محل جدید برسانید. در نتیجه پیشنهاد می‌شود به مراکز معتبر و نام آشنا مراجعه کرده تا بدون استرس و در هر لحظه از شبانه روز تجهیزات را انتقال دهید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها