به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۴۹۷۸۵۸

هدایتی: قسمت نشد با لوپز کشتی بگیرم

هدایتی: قسمت نشد با لوپز کشتی بگیرم
گروه ورزشی: ستاره سنگین وزن کشتی فرنگی ایران که اتحادیه جهانی کشتی به او در مسابقات جهانی امیدها لقب هیولا داد، با بیان اینکه هدفش رسیدن به مدال طلای جهان و المپیک است، گفت: آرزویم این بود که با لوپز کوبایی قبل از خداحافظی از میادین قهرمانی، کشتی می گرفتم.
 
به گزارش ایسنا،فردین هدایتی  درباره کسب مدال طلای رقابت های جهانی زیر ۲۳ سال در آلبانی، اظهار کرد: خدا را شکر مسابقات امید های جهان از سطح بالا و بسیار خوبی برخوردار بود. من در این رقابت ها پنج دور کشتی گرفتم که بیشتر آن ها رقبای جدی این رده سنی در وزن ۱۳۰  کیلوگرم بودند. خدا را شکر توانستم با اختلاف مقابل حریفانم به برتری برسم و با کسب مدال طلا باعث خوشحالی مردم ایران شوم.

دارنده مدال های طلای جوانان و امیدهای جهان، افزود: تمرینات خوبی را برای حضور در این مسابقات زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته بودم و لطف خدا و دعای مردم کشورم باعث شد که با خوشرنگ ترین مدال به ایران بازگردم.

وی با اشاره به شکستگی دندان های خود در این رقابت ها،‌ گفت: در روز نخست در یکی از مبارزه ها ضربه محکمی به فک و دندانم وارد شد که باعث شد دو  دندانم بشکند. با درد بسیار زیاد و وحشتناکی کشتی گرفتم اما خدا را شکر توانستم پیروز شوم.

وی درباره اهداف خود در دنیای قهرمانی، خاطرنشان کرد: هدف همه ورزشکاران و کشتی گیران کسب موفقیت در رویداد بزرگ‌ المپیک است. من نیز همین هدف را دنبال می کنم و امیدوارم بتوانم به اهداف بزرگی که در کشتی دارم برسم. بزرگترین هدف من رسیدن به مدال طلای المپیک ۲۰۲۸ است و در این راه تمام تلاشم را می کنم که به طلای المپیک برسم.

ستاره سنگین وزن کشتی فرنگی ایران ادامه داد: در حال حاضر تمام تمرکزم این است که به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی بزرگسالان ۲۰۲۵ برسم و در این رده سنی نیز صاحب مدال طلای جهان شوم.

وی درباره رقابت دشوار با امین‌ میرزازاده دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: رقابت من و آقای امین میرزازاده داخل تشک کشتی است و بیرون از تشک دوست هستیم. تمام تلاشم را می کنم که بتوانیم  رقابت خوبی را داشته باشیم. امیدوارم در نهایت هر کس که لایق پوشیدن دوبنده تیم ملی بود عازم مسابقات جهانی شود. من برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با همه توان تلاش می کنم.

هدایتی در ادامه گفتگو با ایسنا، درباره خداحافظی میخاین لوپز از دنیای کشتی پس از کسب پنجمین مدال طلای المپیک و اینکه آیا دوست داشت با این کشتی گیر مبارزه کند، گفت: لوپز کشتی گیر بزرگی بود که به افتخارات زیادی رسید و با کسب پنجمین طلای المپیک‌ تاریخ سازی کرد. من از کودکی دوست داشتم با رضا کایالپ و لوپز کشتی بگیرم. همیشه از زمان کودکی در ذهنم این اتفاق را تصویر سازی می کردم و آرزویم مبارزه با آن ها بود.

دارنده مدال طلای امیدهای جهان، خاطرنشان کرد: چند ماه پیش در تورنمنت رنکینگ مجارستان با رضا کایالپ کشتی گرفتم و موفق شدم او را شکست بدهم اما قسمت نشد با لوپز کشتی بگیرم. خیلی دوست داشتم با او نیز یک  بار هم که شده کشتی می‌گرفتم اما قسمت نبود و او خداحافظی کرد.او در پایان درباره لقب هیولا که اتحادیه جهانی کشتی به او در مسابقات جهانی امیدها داد، گفت: من بر روی اهدافی که دارم متمرکز هستم و به این القاب فکر نمی کنم.
برچسب ها: فردین هدایتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها