به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۹۷۸۲۰

وینیسیوس در پاریس:آخرین ماموریت ستاره رئال

وینیسیوس در پاریس:آخرین ماموریت ستاره رئال
گروه ورزشی: وینیسیوس دوست دارد با یک پیروزی شیرین در ال کلاسیکو به استقبال توپ طلای تاریخی خود در پاریس برود.به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن برزیلی روز دوشنبه در پایتخت فرانسه به عنوان بهترین بازیکن دنیا شناخته خواهد شد، اما قبل از آن می‌خواهد تیمش را به رکورد ۴۳ بازی بدون باخت بارسلونای تحت هدایت ارنستو والورده برساند. برای این کار، تنها یک بازی باقی مانده است: ال کلاسیکوی امشب.

ال کلاسیکو در حالی برگزار می‌شود که رئال مادرید با پشتوانه یک بازگشت موفق در اروپا آماده است. این بار بارسلونا با تیمی کاملاً متفاوت نسبت به فصول گذشته به میدان می‌آید، چیزی که در ماه آگوست هیچ‌کس به آن فکر نمی‌کرد. این ال کلاسیکو همچنین تحت تاثیر توپ طلای وینیسیوس جونیور که روز دوشنبه در پاریس دریافت خواهد کرد نیز قرار دارد.

توپ طلا منتظر این بازیکن برزیلی است، اما قبل از آن او باید توانایی خود را به عنوان بازیکن کلیدی و مرجع خط حمله رئال مادرید که به استعداد و شجاعت او برای شکست بارسلونا نیاز دارد، نشان دهد. بارسلونا با اراده قوی، بازی خوب و اعتقاد به فلسفه فلیک می‌تواند ترسناک باشد.

هر دو تیم بسیاری از بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارند. اگرچه وینیسیوس اکنون تحت توجهات و تحسین‌های زیاد قرار دارد، اما نمی‌توان از قابلیت‌های بلینگام، لامین یامال، رافینیا، امباپه یا لواندوفسکی غافل شد؛ بازیکنانی که می‌توانند در یک لحظه سرنوشت یک بازی را تغییر دهند. 

نورها به سمت وینیسیوس جونیور متمرکز شده است. او این توجه را با تلاش‌هایش به دست آورده و پاداش خود را در شب دوشنبه می گیرد. او شش سال پیش به رئال مادرید پیوست و توانسته بر تمام موانع موجود در مسیرش غلبه کند تا به اوج فوتبال برسد. رشد او هیچ نشانه‌ای از خستگی ندارد. برعکس، در هر بازی آمارهای جدید و شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد که می‌تواند تیمش را به پیروزی برساند حتی زمانی که شرایط سخت است.

این موضوع با مشارکت تعیین‌کننده او در 9 از 10 بازی لیگ که تاکنون برگزار شده، ثابت شده است. شش پاس گل و پنج گل. او در همه بازی‌ها جز یکی تأثیرگذار بوده است. همچنین باید سه گل او در لیگ قهرمانان برابر دورتموند را اضافه کرد. خود وینیسیوس در زمان انتقالش به مارکا گفته بود: «زمان نشان خواهد داد که رئال مادرید برای خرید من هزینه کمی کرده است.»

رکوردی برای رئال مادرید
تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی اکنون ۴۲ بازی بدون باخت را پشت سر گذاشته است. آنها تنها یک بازی با رکورد بارسلونا تحت هدایت ارنستو والورده فاصله دارند. از زمان شکست در متروپولیتانو برابر اتلتیکو در فصل گذشته (بازی‌ای که وینیسیوس نیز در آن غایب بود)، رئال مادرید در لیگ هیچ شکستی نداشته است. اکنون ۱۳ ماه از این موضوع می‌گذرد و تنها دو شکست داشته‌اند: یکی برابر اتلتیکو در جام حذفی و دیگری برابر لیل در دومین هفته لیگ قهرمانان. وینیسیوس در این روند بدون شکست، با ۱۹ گل بهترین گلزن تیم است و این یکی دیگر از جنبه‌هایی است که او به وضوح پیشرفت کرده است.

با حضور این مهاجم در زمین، رئال مادرید از ۲۱ می ۲۰۲۳ برابر والنسیا هیچ بازی لیگ را نباخته است؛ بازی‌ای که او در دقایق پایانی به دلیل رفتارهایش اخراج شد و بخش عمده‌ای از اتفاقات آن بازی به او مربوط می‌شود.  سه‌شنبه گذشته، وینیسیوس اولین کسی بود که از هم‌تیمی‌هایش خواست بیشتر تلاش کنند و شکست یک نیمه ای از دورتموند را برگردانند، به خاطر نشان باشگاه و به خاطر آنچلوتی که سزاوار آنچه در برنابئو اتفاق می‌افتاد نبود.

وینیسیوس حالا قبل از توپ طلا فقط یک چیز کم دارد، درخشش برابر بارسا و به پیروزی رساندن رئال در ال‌کلاسیکو. او با یک برد شیرین به استقبال توپ طلا خواهد رفت؟
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها