به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۴۹۷۸۶۲

وینیسیوس بهترین است اما از او نمی‌ترسیم

وینیسیوس بهترین است اما از او نمی‌ترسیم
گروه ورزشی: در آستانه یک ال‌کلاسیکو جذاب دیگر سه بازیکن بارسلونا نظرشان را درباره وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، گفتند.به گزارش ایسنا، ژول کنده، مدافع راست بارسلونا، درباره تقابل با وینیسیوس در ال‌کلاسیکو گفت: «از وینی جونیور نمی‌ترسم. مشخص است که او شایسته توپ طلا و یکی از بهترین‌های رئال مادرید است اما بدون شک من عاشق بازی مقابل بهترین‌ها هستم. وینیسیوس احتمالا بزرگترین تهدید آنهاست اما رئالی‌ها بازیکنان دیگری هم دارند که می‌توانند روند بازی را تغییر دهند. توقف وینی جونیور یک کار تیمی است. وینیسیوس بازیکنی نیست که بتوانید او را به‌تنهایی متوقف کنید؛ به خصوص برای ۹۰ دقیقه. او توقف‌ناپذیر است. ممکن است لحظاتی پیش بیاید که به کمک نیاز داشته باشم، طبیعی است. این یک ورزش تیمی است من مطمئن هستم که کار بزرگی انجام خواهیم داد.»
 
رافینیا، بازیکن بارسا و هم‌تیمی وینیسیوس در تیم ملی برزیل، درباره‌اش گفت: «وینی به عنوان یک فرد، پسری است که خیلی دوستش دارم. به او علاقه خاصی دارم. ما رابطه خوبی با هم داریم.»
اینیگو مارتینس، مدافع تیم بارسلونا، هم درباره توانایی ستاره برزیلی مادریدی‌ها گفت: «همه ما می‌دانیم که توپ طلا به وینیسیوس خواهد رسید. او بازیکن بزرگی است که به اثباتش ادامه می‌دهد. او برابر دورتموند بازی را تغییر داد و سعی خواهد کرد همین کار را برابر ما هم انجام دهد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها