به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۱۸:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۴ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۳۲۷۹۶۰

تخفیف به چلسی؛ فروش بلیت با شرایطی خاص

گروه ورزشی: باشگاه چلسی مجاز است برای بازی‌های خارج از خانه به هواداران خود بلیت بفروشد.
تخفیف به چلسی؛ فروش بلیت با شرایطی خاص
دولت بریتانیا تخفیفات جدیدی را برای ادامه حیات چلسی در نظر گرفته و امکان فروش بلیت با شرایطی خاص مهیا شده است. باشگاه چلسی پول حاصل از این فروش بلیت به هواداران خودی و همچنین بلیت‌های فروخته شده در استمفورد بریج برای هواداران میهمان را دریافت نخواهد کرد. دولت بریتانیا تاکید کرده که این درآمد به حریفان چلسی و برگزارکنندگان مسابقات از جمله لیگ برتر تعلق خواهد گرفت. 
همچنین مجوزی هشت بندی به چلسی داده شده که شامل اعطای حق امضای مالی به باشگاه برای پرداخت حقوق کارکنان، پرداخت بدهی‌ها و پرداخت هزینه‌های معقول سفر و موارد دیگر است. شرایط بند سفر توسط دولت تغییر کرده و به باشگاه اجازه می‌دهد برای سفر بازیکنان خود برای برگزاری مسابقات، بیشتر از آنچه در ابتدا تعیین شده بود؛ هزینه کند.



فروش بلیت در مسابقات خانگی لیگ برتر فقط مختص هواداران تیم حریف است. اما آن دسته از هواداران چلسی که بلیت کل فصل را در اختیار داشته یا بلیت مسابقات را قبل از اتفاقات اخیر خریداری کرده بودند، مشکلی برای حضور در ورزشگاه نخواهند داشت. البته چلسی قادر است برای لیگ قهرمانان و جام حذفی و لیگ زنان به هوادار خود هم بلیت بفروشد.
همچنین اتحادیه لیگ برتر با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد با توجه به درخواست خود باشگاه چلسی و موافقت این نهاد، درآمد حاصل از بلیت فروشی به نهادهای خیریه برای کمک به قربانیان جنگ در اوکراین اهدا می‌شود. نام موسسات خیریه نیز پس از هماهنگی با باشگاه چلسی اعلام خواهند شد.
نایجل هادلستون، وزیر ورزش بریتانیا در این‌رابطه گفت: "من می‌خواهم از هواداران به‌خاطر صبوری‌شان تشکر کنم. از زمانی که رومن آبراموویچ به دلیل ارتباط با ولادیمیر پوتین به لیست تحریم‌های بریتانیا اضافه شد، ما به‌شدت تلاش کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که باشگاه چلسی می‌تواند به فعالیت فوتبالی خود ادامه دهد و در عین حال تحریم‌ها نیز همچنان اجرا می‌شود."
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها