به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۶ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۴۸۳۴۳۵
پادشاه آسیا زانو زد؛

اینجا المپیک، اولین شگفتی بزرگ در پاریس!

اینجا المپیک، اولین شگفتی بزرگ در پاریس!
گروه ورزشی: در اولین بازی از مسابقات والیبال المپیک پاریس، دو تیم ملی والیبال ژاپن و آلمان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت، برخلاف پیش‌بینی‌ها، تیم ملی والیبال آلمان در یک دیدار جذاب با نتیجه سه بر دو مقابل ژاپن به برتری رسید.
بعد از هر آن چیزی که طی دو ماه گذشته به والیبال دنیا گذشت، همه پیش‌بینی می‌کردند که ژاپن امروز با یک برد بی‌دردسر المپیک را شروع کند. با این حال آلمان دوباره در جلد همان تیم انتخابی المپیک ظاهر شد و همین فرم خیره کننده شاگردان میخاییل وینیارسکی به بلای جان ژاپن تبدیل شد.
از عملکرد تیمی آلمان در بازی امروز که بگذریم باید به نمایش خیره کننده فوق‌ستاره‌ ژرمن‌ها نیز اشاره کنیم. گئورگی گروزر ۴٠ ساله که انگار سن و سال نمی‌شناسد و امروز با ٢۴ امتیازی که کسب کرد نسخه تیم دوم لیگ ملت‌ها را پیچید.
2058896
ژاپن بعد از نایب قهرمانی در لیگ ملت‌های والیبال با یک شوک بزرگ مواجه شد. آنها خود را برای یک برد راحت برابر آلمان آماده کرده بودند، اما شکست تلخی را متحمل شدند.
در این دیدار، ابتدا آلمانی‌ها در ست اول ژاپنی‌ها را غافلگیر کردند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به برتری رسیدند. اما در ادامه، ژاپنی‌ها به بازی مسلط شدند و ست‌های دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ به نفع خود به پایان رساندند. آلمانی‌ها که نمی‌خواستند به راحتی بازی اول خود را ببازند، در ست چهارم توانستند با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ پیروز شوند تا همه چیز به ست پنجم کشیده شود.2058900
گئورگی گروزر با ۴٠ سال سن فوق ستاره میدان بود و با ٢۴ امتیاز عامل اصلی پیروزی آلمان برابر ژاپن لقب گرفت.
در ست پنجم، شاگردان میخاییل وینیارسکی در تیم ملی والیبال آلمان که از برد در ست چهارم روحیه گرفته بودند، با توجه به میانگین قدی بسیار بالاتر از ژاپن توانستند به بازی احاطه پیدا کنند و این ست را با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ پیروز شوند و برنده بازی افتتاحیه والیبال المپیک شوند.
2058901
جادوگری لهستانی به نام میخاییل وینیارسکی؛ او تیم درجه دو آلمان را حالا به یک مدعی تبدیل کرده است.
آلمانی‌ها با این برد روحیه‌بخش تمامی پیش‌بینی‌ها را در گروه سوم بر هم زدند و حالا همه باید روی این تیم حساب ویژه‌ای باز کنند. این تیم با این برد سیزده امتیاز نیز در رنکینگ فدراسیون جهانی به دست آورد.
شاگردان فیلیپ بلین در تیم ملی والیبال ژاپن که قبل از دیدار انتظار می‌رفت به راحتی پیروز شوند، حالا با این شکست کار سختی برای صعود به دور دوم خواهند داشت.
2058902
فیلیپ بلین که آخرین تورنمنت خود با تیم ملی والیبال ژاپن را تجربه می‌کند، در گام اول شکست ناامیدکننده‌ای را تجربه کرد.
در این دیدار گئورگی گروزر قطر پاسور چهل ساله تیم ملی والیبال آلمان ستاره زمین بود و بیست و چهار امتیاز کسب کرد و در تیم ملی والیبال ژاپن نیز یوکی ایشیکاوا بیست و دو امتیاز به دست آورد.
2058903
بر خلاف انتظار آلمان امروز در تمام فاکتورها از جمله دفاع، سرویس، حمله و توپگیری از ژاپن بهتر بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها