به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ - ۱۷:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۸ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۸۳۷۸۶

زمان اکران فیلم استیون سودربرگ مشخص شد

زمان اکران فیلم استیون سودربرگ مشخص شد
گروه فرهنگی:«کیف سیاه» درام دلهره آور و اجتماعی تازه استیون سودربرگ کانادایی تبار، تاریخ اکران عمومی خود را پیدا کرد.به گزارش صبا، این فیلم هیجان انگیز و پررمزوراز برای ۱۴ مارس ۲۰۲۵ راهی پرده سینماها می‌شود.کیت لانشت و مایکل فاسبندر دو چهره سرشناس سینما غیرمتعارف نقش های اصلی این فیلم را بازی کرده‌اند.

در شرایطی که ماه‌ها از زمان پایان فیلمبرداری «کیف سیاه» می‌گذرد، هنوز کسی اطلاعی از خط اصلی داستان آن ندارد!سودربرگ این بار فیلمش را در سکوت کامل خبری ساخته و از ارائه جزئیات درباره داستان و چند و چون ماجراهای مربوط به آن سکوت کرده است.مدیران شرکت فیلمسازی فوکوس پیکچرز که فیلم را با مشارکت کمپانی یونیورسال تهیه کرده اند نیز حاضر به ارائه توضیحات در این رابطه نشده‌اند. همین نکته توجه عموم را به کیف سیاه جلب کرده و هیجانات مربوط به پیدا کردن خط اصلی داستان فیلم را افزایش داده است.

نزدیکان به سودربرگ می گویند کیف سیاه در درو جدید رقابتهای اسکاری در رشته های اصلی و مهم مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه خواهد شد.منتقدان سینمایی هم که همیشه دوستدار کارهای این فیلمساز مولف و غیرمتعارف بوده اند، در انتظار اکران عمومی آن هستند تا بدانند نقدهای خود را باید چگونه بر روی این فیلم بنویسند.

تهیه‌کنندگان «کیف سیاه» تنها به بیان این نکته اکتفا کرده‌اند که داستان فیلم حال و هوایی درام و جاسوسی دارد و این مسئله گمانه زنی درباره جاسوس بودن دو کاراکتر بلانشت و فاسبندر را افزایش داده است.

پیرس برازنان جیمزباند قبلی سینما در کنار نائومی هریس، تام بورک، ماریزا آبلا و رجه ژان پیج دیگر نقش های این درام پرتنش جاسوسی را بازی کرده‌اند.دیوید کوپ نویسنده «دنیای ژوراسیک» کار نگارش فیلمنامه اثر تازه سودربرگ را انجام داده است. او دو سال هم فیلمنامه درام علمی تخیلی «کیمی» این فیلمساز را نوشته بود.هم بلانشت و هم فاسبندر قبل از این بازیگر فیلم‌هایی از سودربرگ بوده‌اند و در مصاحبه‌هایی از شیوه کار او در پشت دوربین تعریف‌های زیادی کرده‌اند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها