به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ - ۱۷:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۰۸ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۴۸۳۷۸۵

«ردیاب» و حل اپیزودیک مشکلات روزمره

«ردیاب» و حل اپیزودیک مشکلات روزمره
گروه فرهنگی:داستان سریال «ردیاب»، در مورد مردی جوان به نام کولتر شاو است که به عنوان ردیاب متخصص به نقاط مختلف امریکا سفر می‌کند و از مهارت‌های ردیابی خود در حل معماهای اسرار‌آمیر و یافتن افراد گمشده، به مردم و همچنین مجریان قانون کمک می‌کند و‌ در عملیات مختلف موفق ظاهر می‌شود.

 به گزارش  صبا، هالیوود همیشه سعی دارد در آثار سینمایی و سریال‌هایش یک ابرقهرمان داشته باشد؛ کسی که کارهایش فراتر یک انسان معمولی است. حال می‌خواهد مرد عنکبوتی باشد یا بت من یا سوپر من. شبکه CBS امریکا این بار در سریال «ردیاب»،شخصیتی را برای مخاطبان نشان می‌دهد که به‌عنوان ردیاب است فردی که دارای مهارت‌هایی‌ست که خود نیروی پلیس امریکا از آن عاجز است.او می‌تواند با هکرهایی در تماس باشد که از چشم سایرین دور باشد از این رو «ردیاب»،یک اثر سرگرم کننده تلویزیونی است.

سریال «ردیاب» که در ژانر جنایی،درام و‌اکشن است از ۱۱ فوریه ۲۰۲۴ از شبکه CBS به نمایش درآمد.این سریال ۱۳ قسمتی که بر اساس رمان The Never Game اثر جفری دیور ساخته شده به موضوعاتی چون ردیابی جنایات، افراد گمشده و دنیای هیجانی می‌پردازد.

داستان در مورد مردی جوان به نام کولتر شاو است که به عنوان ردیاب متخصص به نقاط مختلف امریکا سفر می‌کند و از مهارت‌های ردیابی خود در حل معماهای اسرار‌آمیر و یافتن افراد گمشده به مردم عادی و همچنین مجریان قانون کمک می‌کند و‌ در عملیات مختلف موفق ظاهر می‌شود.نقش اصلی این سریال بر عهده جاستین هارلی است که سابقه حضور در سریال موفق This is us را دارد.

گذشته تاریک شخصیت شاو و همچنین شیوه خاص زندگی کردن او بدون شک در قسمت ابتدایی توجه مخاطبان را جلب می‌کند و در ابتدا ما فکر می‌کنیم با یک سریال متفاوت و خاص روبه رو هستیم اما هرچقدر جلوتر می‌رویم متوجه می‌شویم «ردیاب» یک سریال رده‌بالا نیست.این سریال که از پلتفرم های ایرانی نیز پخش می‌شود در ابتدا طرفداران زیادی داشت و به مرور، از این استقبال اولیه کاسته شد.

هر قسمت از سریال،یک داستان جداگانه دارد و خشونت در آن در حد پایین است. خانواده‌هایی که فرزندانشان گم شده یا حتی اسب طویله‌شان به سرقت رفته و پلیس در حل این معما ناکام مانده، با پیدا کردن کالتر شاو در برابر دادن جایزه نقدی، می‌خواهند که گمشده‌هایشان را پیدا کند و شاو نیز برای خود یک گروه متشکل از متصدی اطلاعات، پشتیبان فنی و دستیار حقوقی دارد. در واقع هر جا که او از لحاظ حقوقی گیر کند، سر وکله وکیل زنی به نام رینی پیدا می‌شود.

اما هالیوود از کالتر شاو یک قهرمان متفکر ساخته و این در حالی‌ست  که این قهرمان خودش زخم‌های عمیقی از دوران نوجوانی را بر دوش می‌کشد.اگر برای سرگرمی دنبال یک سریالی هستید، «ردیاب» را به شما توصیه می‌کنم اما انتظارتان را باید پایین‌نگه دارید، چون این سریال فقط جنبه پر کردن اوقات فراغت دارد.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها