به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۰۰:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۰ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۴۸۴۲۶۶

آموزش کراتینه مو تهران زهره فتحی

گروه کسب و کار: برخی از خانم‌ها به دنبال آموزشگاه معتبری برای یادگیری آرایشگری هستند. برخی دیگر به دنبال بهترین آرایشگاه زنانه هستند تا کراتینه کردن موی خود را به یک فرد متخصص بسپارند. برای این خانم‌ها همیشه جای سوال است که چگونه می‌توانم یک آموزشگاه یا یک آرایشگاه خوب و معتبر را پیدا کنم؟
آموزش کراتینه مو تهران زهره فتحی
امروزه با افزایش روزافزون راه‌های ارتباطی بین مشتریان و صاحبان کسب و کارها حتی در نقاط کم جمعیت نیز پیدا کردن یک آموزشگاه معتبر یا پیدا کردن یک سالن زیبایی مطرح در زمینه آرایشگری زنانه راحت‌تر از گذشته شده است. در این مقاله قصد داریم برای شما همراهان همیشگی درباره آموزش کراتینه مو صحبت کنیم تا بهترین آموزشگاه تهران را در این زمینه بشناسید.

روشهای آموزش کراتینه مو
در دنیای پرهیاهوی امروزی، داشتن موهای سالم، درخشان و خوش‌حالت، آرزوی بسیاری از خانم‌ها و حتی آرزوی برخی از آقایان است. مطمئناً موهای سالم نقش مهمی را در زیبایی و جذابیت افراد دارند و اعتماد به نفس افراد را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهند. اما عوامل مختلفی مثل آلودگی هوا، استفاده از ابزارهای حرارتی مثل سشوار گرم، انواع رنگ موها و استرس‌های روزانه می‌توانند به موها آسیب جدی برسانند و موها را به صورت وز شده یا خشک و شکننده درآورند.
 امروزه کراتینه کردن مو، به عنوان راه حلی معجزه آسا به کمک موهای آسیب دیده می‌آید و آنها را احیا و صاف می‌کند. در واقع کراتین یک پروتئین طبیعی است که در مو، پوست و ناخن تمام افراد وجود دارد. در فرایند کراتینه کردن، این پروتئین به موها اضافه می‌شود تا ساختار مو را تقویت کند و ظاهر موها را صاف، درخشان و خوش‌حالت کند. این روش باعث ترمیم موهای آسیب دیده می‌شود.
کراتینه کردن مو یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای احیا و صاف کردن موهای وز شده یا خشک محسوب می‌شود. با این روش، موهای شما نه تنها صاف می‌شوند، بلکه درخشندگی و لطافت‌شان را نیز به دست می‌آورند. لازم است کراتینه کردن مو را در سالن زیبایی انجام دهید. کراتینه کردن مو مانند تمام مباحث آرایشگری چالش‌های مختص به خودش را دارد و ممکن است در منزل نتوانید این کار را به خوبی انجام دهید، پس بهتر است به یک سالن زیبایی مراجعه کنید.



در سالن زیبایی زهره فتحی کار کراتینه کردن موها توسط متخصصین و با استفاده از مرغوب‌ترین مواد برایتان انجام می‌گیرد. همچنین در آموزشگاه و سالن زیبایی بهار آرزو، شما می‌توانید بهترین آموزش کراتینه را بیاموزید. سرفصل‌هایی که در دوره‌ آموزش کراتینه کردن مو در سالن زیبایی زهره فتحی آموزش داده می‌شود عبارتند از:
●    آموزش استفاده از محصولات کراتینه: شما با انواع محصولات کراتینه و نحوه استفاده صحیح از آنها آشنا می‌شوید.
●    آشنایی با انواع مو و آسیب‌های آن: در این بخش، شما با انواع مو و آسیب‌های رایجی که موها را تهدید می‌کنند آشنا می‌شوید.
●    تکنیک‌های کراتینه: شما به صورت عملی با تمام مراحل کراتینه مو آشنا شده و این تکنیک را به صورت حرفه‌ای فرا می‌گیرید.
●    مراقبت‌های بعد از کراتینه: شما با نحوه مراقبت از موهای کراتینه‌ شده آشنا می‌شوید تا نتیجه درمان طولانی‌تر شود.
شاید برایتان جای سوال باشد که چرا باید سالن زیبایی زهره فتحی را در تهران برای آموزش انتخاب کنم؟ یکی از مهم‌تر‌ین محاسنی که این سالن نسبت به سایر سالن‌های زیبایی تهران دارد؛ آموزش‌های متنوع و کاربردی متخصصان این سالن زیبایی است. در آموزشگاه بهار آرزو علاوه بر آموزش کراتین مو در تهران، آموزش‌های دیگری را هم می‌توانید یاد بگیرید و به کمک آنها برای خودتان کسب درآمد کنید. از مهم‌ترین آموزش‌های سالن زیبایی زهره فتحی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

●    آموزش آرایش دائم، بلید، فیبروز، شیدینگ
●    آموزش انواع کوپ و کوتاهی مو
●    آموزش فیشیال و پاکسازی پوست
●    آموزش دوره‌ی احیا و صافی و انواع تراپی‌های مو
●    آموزش اصلاح و وکس صورت، قرینه‌سازی ابرو
●    آموزش اکستنشن مژه و لمینت
●    آموزش رنگ مو
●    آموزش مقدماتی رشته رنگ و لایت
●    آموزش پیشرفته رنگ و لایت
شما با جستجوی کلمه سالن زیبایی زهره فتحی در موتورهای جستجوگر می‌توانید به سایت و شبکه‌های اجتماعی مرتبط با این سالن دسترسی پیدا کنید و حتی می‌توانید بازخورد سایر هنرجویان قبلی این سالن را در انواع رشته‌های آرایشگری مشاهده فرمایید.



بهترین آموزش کراتینه مو زهره فتحی
به علل زیر می‌توانیم از سالن زیبایی زهره فتحی به عنوان یکی از معروف‌ترین آموزشگاه‌های تهران در زمینه آموزش کراتین مو در تهران نام ببریم:
●    تخصص و تجربه بالا: خانم فتحی و همکارانشان با سال‌ها تجربه در زمینه کراتینه مو، به خوبی با انواع مو و نیازهای مختلف آن آشنا هستند.
●    آموزش جامع و عملی: دوره‌های آموزش کراتین مو هم عملی و هم همراه با مباحث تئوری برگزار می‌شود تا شما به طور کامل با این روش آشنا شوید.
●    استفاده از مواد مرغوب: در آموزشگاه خانم فتحی از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد کراتینه استفاده می‌شود تا موهای شما در حین درمان آسیب نبیند.
●    دریافت مدرک معتبر: پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، شما مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای را دریافت خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد در ایران یا سایر کشورها فعالیت حرفه‌ای را شروع کنید.
●    محیطی آرام و حرفه‌ای: این سالن با داشتن فضایی آرام و حرفه‌ای، محیطی مناسب برای یادگیری و کسب تجربه فراهم کرده است.



بهتر است قبل از انتخاب سالن زیبایی زهره فتحی به سایت سالن سر بزنید و تجهیزات پیشرفته، مربیان مجرب، سوابق آموزشگاهی، اعطای مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای و بازخورد هنرجویان قبلی آموزشگاه را با سایر آموزشگاه‌ها مقایسه کنید. همچنین شما می‌توانید از بخش نمونه کارهایی که در سایت سالن وجود دارد، دیدن فرمایید.
 
 
 
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها