به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۸۵۲۵۱

ترنسفر لایو:اینجا بازار در مشت شماست

ترنسفر لایو:اینجا بازار در مشت شماست
گروه ورزشی:پنجره نقل و انتقالات تابستانی اروپا روز به روز با جذابیت و حساسیت بیشتری دنبال می‌شود.به گزارش "ورزش سه"، دیگر فاصله زیادی تا آغاز رقابت‌های فصل جدید باقی نمانده است و بسیاری از باشگاه‌ها در تلاش هستند تا خریدهایشان را تا پیش از شروع فصل قطعی و نهایی کنند و بتوانند فصل جدید مسابقات را با تمام توان و فهرست کامل شروع کنند که بهترین اتفاق برای آنها خواهد بود.

همین باعث شده است که حساسیت پنجره تابستانی در چند روز پیش رو بیشتر از هر زمان دیگری باشد و شاید بتوان پیش‌بینی کرد که خرید و فروش‌های بزرگی در طول همین مدت در راه خواهد بود که باید منتظر انتشار خبر آنها باشیم.

تلاش‌های بارسلونا برای جذب نیکو ویلیامز و دنی اولمو همچنان یکی از اخبار مهم بازار نقل و انتقالات است. این در حالی است که جدایی فدریکو کیه‌زا و وویژک شزنی از یوونتوس هم به یکی از اخبار مورد علاقه و محبوب علاقه‌مندان به فوتبال در این روزها تبدیل شده است که به صورت جدی پیگیر آن هستند.در این پست از همه شایعات و حرکات مربوط به بازار نقل و انتقالات مطلع خواهید شد.
این ستون لحظه به لحظه آپدیت می‌شود تا اگر به دنبال آخرین تحولات و جابه‌جایی‌های فوتبال در دنیا هستید، چیزی را از دست ندهید:

سولانکه در فهرست خرید تاتنهام قرار دارد و آنها مذاکرات اولیه برای جذب او را از هفته پیش آغاز کردند. بورنموث امیدوار است که بتواند این بازیکن را حفظ کند اما به نظر می‌رسد که او تمایل دارد راهی تاتنهام شود. بند فسخی در حدود ۸۰ میلیون یورو در قرارداد او با بورنموث گنجانده شده است.

سفیان رحیمی در پی اس جی؟
انتشار عکسی از ستاره مراکشی العین در کنار ناصر الخلیفی شایعات در مورد انتقال او به پاریس را قوت بخشیده است.

آاس امروز نوشت، خاوی گِرا به دلیل توافق قریب الوقوع با اتلتیکو با والنسیا تمرین نکرد و او در یک قدمی باشگاه مادریدی قرار دارد.نیکو ویلیامز در ویدیویی که در صفحات رسمی اتلتلیک
بیلبائو منتشر شده است گفت: «من برگشتم! منتظر این فصل هستم! زنده باد اتلتیک!» 
انتشار این ویدیو باعث شده است که بسیاری از هواداران بارسلونا معتقد باشند که بحث حضور این بازیکن در این تیم برای فصل آینده به صورت کامل منتفی شده است.

جلسه مهمی برای تصمیم درباره انتقال دنی اولمو به بارسلونا قرار است امروز برگزار شود. بارسا آماده است تا شرایط پیشنهادش را تغییر دهد و دکو امروز دیداری با مدیران لایپزیش با حضور مدیر برنامه این بازیکن خواهد داشت تا تصمیم نهایی در این باره گرفته شود.کانر گلگر روز سه‌شنبه با پروازی راهی مادرید خواهد شد تا انتقالش به اتلتیکو مادرید را نهایی کند. چلسی چندین روز قبل با این باشگاه توافق کرده بود و حالا این بازیکن هم آماده است تا دوران جدیدی را در فوتبال آغاز کند. 

به نظر می‌رسد که خولین آلوارز در یک قدمی پیوستن به اتلتیکو مادرید قرار دارد. پیشنهاد اتلتیکو برای جذب این ستاره آرژانتینی بالاتر از ۷۵ میلیون یورو بوده است و همین باعث شده که سیتی به صورت جدی در حال بررسی این پیشنهاد باشد و احتمال توافق بین این دو باشگاه بسیار زیاد است. 


یوونتوس تماس‌هایی با مدیر برنامه گالنو داشته و امیدوار است که بتواند او را در همین تابستان به خدمت بگیرد. پورتو خواهان دریافت حدود ۴۰ میلیون یورو برای فروش این بازیکن است اما یووه امیدوار است که بتواند این مبلغ را در مذاکرات کاهش دهد.پاری سن ژرمن به طور رسمی تایید کرد که رناتو سانچز ۲۶ ساله با قراردادی قرضی به باشگاه سابق خود بنفیکا پیوسته است. این انتقال قرضی شامل یک بند خرید اختیاری نیز می‌شود که می‌تواند فعال شود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها