به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۶ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۸۵۲۵۴

بوسکتس جدید بارسا: او پپ را شیفته خودش کرد

بوسکتس جدید بارسا: او پپ را شیفته خودش کرد
گروه ورزشی: مارک برنال که با صلاحدید هانسی فلیک در تور پیش فصل هافبک دفاعی بارسا بوده، آنقدر درخشیده که همه حتی پپ گواردیولا را شیفته خود کرده است.به گزارش "ورزش سه"، کسانی که برنال را در رختکن به خوبی می شناسند، می گویند: «او تناسخ سرخیو بوسکتس است.» او دارای شخصیت، منش، هوش، استعداد و جاه طلبی مشابه با اسطوره آبی و اناری هاست.

مارک برنال (برگا، 17 ساله) هافبکی لاغر اندام، با ظاهری خجالتی و نگاهی دوراندیش است. با این حال، در زمین، او به یک غلتک تبدیل می شود که می تواند در ال کلاسیکو توپ را از مودریچ ربوده و براهیم را سریع از پیش رو بردارد. در بارسلونا می گویند که پپ گواردیولا در بازی دوستانه ای که هفته گذشته در اورلاندو انجام دادند، شیفته و اسیر شماره 16 شد که با برتری مطلق در میانه زمین حکومت می کرد.پپ با نگاهی مبهوت به دستیارش، خوانما لیو، انگار آگاه بود که ستاره ای برای آینده ساخته می شود. مربی کاتالان در پایان بازی گفت که شماره 16 بارسا فوق العاده بود و محو بازی اش شدم.

برنال وضعیت کنونی خود را اینگونه توضیح می دهد: «من بسیار خوشحالم که اینجا هستم. من هر روز از بهترین ها یاد می گیرم و سعی می کنم کارها را به خوبی انجام دهم، با همراهی مارک کاسادو همه چیز آسان تر است. ما یک سال است که با هم بازی می کنیم و همدیگر را خیلی خوب می شناسیم.»

هانسی فلیک از روز اول به برنال اعتماد کرده و در دو بازی اول تور (سیتی و رئال مادرید) از او در ترکیب ثابت استفاده کرده است. آنها در باشگاه می گویند که مربی آلمانی می خواهد بداند که آیا می تواند در طول فصل روی برنال حساب کند یا خیر.

در حال حاضر، تصمیم عملا گرفته شده است: مارک در تیم اصلی ادامه خواهد داد. این تصمیم به طور خودکار امضای قرارداد با یک هافبک دفاعی جدید را منتفی می کند. تصمیمی که می‌تواند همه چیز را در سایر انتقال های دارای اولویت‌ بیشتر، مانند دنی اولمو، آسان‌تر کند.

برنال سه سال کوچکتر از اسطوره خود، سرخیو بوسکتس، به تیم اصلی رسیده است. این هنر بچه‌های لاماسیا باعث حسادت بقیه باشگاه‌ها می‌شود، همانطور که خود پپ پس از باخت به بارسلونا در تور آمریکا گفت: «نمی‌دانم والدینشان به آنها چه می‌دهند، اما آنها مثل هواپیما پیش می روند. آنها واقعاً ممتاز هستند.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها