به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۶ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۸۵۲۵۶

واکنش شیطنت‌آمیز بلینگام به عصبانیت آنچلوتی

واکنش شیطنت‌آمیز بلینگام به عصبانیت آنچلوتی
گروه ورزشی:جود بلینگام به اظهارات مطرح شده از سوی کارلو آنچلوتی واکنش جالبی نشان داد.
به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام به همراه تیم ملی انگلیس در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ حضور داشت و مسابقات راه پیدا کند اما در نهایت به مقام نایب قهرمانی اکتفا کرد و و به دلیل طولانی شدن حضورش در این رقابت‌ها همچنان در حال سپری کردن تعطیلات تابستانی است.
این بازیکن قرار است به زودی در تمرینات پیش فصل رئال مادرید حضور پیدا کند و منتظر بازگشت اعضای این تیم از اردوی آمریکا است اما اظهارات جالبی که روز گذشته آنچلوتی درباره این ستاره انگلیسی مطرح کرد با واکنش بسیاری روبرو شد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید مدعی شده بود که بارها با این بازیکن تماس گرفته اما او به تماس‌هایش پاسخ نداده و به همین دلیل از وینیسیوس جونیور خواسته است که با او تماس بگیرد و بلینگام بلافاصله به تماس وینی پاسخ داده و در همان لحظه بوده که آنچلوتی گوشی را از وینیسیوس گرفته است تا با او صحبت کند و به همین دلیل از بلینگام عصبانی است.

بلینگام شب گذشته کاریکاتوری را در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشت که تلفن همراهش را در حالی نشان می‌داد که تصویر ابروی بالا رفته معروف آنچلوتی روی آن مشخص بود و در حال زنگ خوردن با صدای «هی جود!» بود اما او پاسخی به تماس‌های سرمربی تیمش نمی‌داد و به این شکل نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و با آن شوخی کرد تا نشان دهد که رابطه بسیار خوبی با سرمربی رئال دارد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها