به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۴۸۸۳۰۶

جواهر لاماسیا تمدید کرد و از بارسلونا رفت

جواهر لاماسیا تمدید کرد و از بارسلونا رفت
گروه ورزشی: الکس وایه که تصور می‌شد فصل جاری در تیم اصلی بارسا بازی خواهد کرد، بعد از تمدید قرارداد قرضی راهی سلتیک گلاسکو خواهد شد.به گزارش "ورزش سه"، موندودپورتیوو و اسپورت امروز نوشتند که بارسا قرارداد این مدافع چپ را یک سال دیگر تمدید کرد و او قرار است فصل جاری در لیگ اسکاتلند بازی کند. به این ترتیب مشخص شده که برای ثبت قرارداد اولمو، بارسا روی جدایی الکس وایه هم حساب کرده است.

این مدافع چپ که فصل گذشته قرضی در لوانته حضور داشت، دیروز قراردادش را تمدید کرد و به صورت قرضی به سلتیک می‌رود. قرارداد جدید او تا 2026 اعتبار دارد و قرار شده کل دستمزد او را باشگاه اسکاتلندی پرداخت کند. وایه امروز برای تست‌های پزشکی راهی گلاسکو می‌شود.

او مدافعی است که در هر دو جناح قدرت بازی دارد و در تور آمریکا رضایت فلیک را جلب کرده بود ولی در دو بازی لالیگای بارسا مربی آلمانی جرارد مارتین را ترجیح داد.وایه یک بند تمدید خودکار با تاریخ انقضا در یک آگوست داشت. باشگاه می‌توانست آن را یک‌طرفه تمدید کند اما اینطور نشد تا بند فسخ او به تنها سه میلیون یورو کاهش یابد اما در حال حاضر و بعد از تمدید، او یک بند فسخ جدید دارد که رقم آن هنوز مشخص نیست.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها