به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۴۸۸۳۰۷

حق با کروس بود: شماره هشت بهش میاد

حق با کروس بود: شماره هشت بهش میاد
گروه ورزشی: فدریکو والورده یک بار دیگر ثابت کرد که وارثی شایسته برای شماره هشت افسانه‌ای تونی کروس در رئال مادرید است.به گزارش "ورزش سه"، دیروز فده والورده به لطف گل خود و اهمیتی که در شکل بازی رئال مادرید داشت، بهترین بازیکن میدان بود. یک مهره کاملا ضروری برای کارلو آنچلوتی که دیگر تونی کروس را ندارد.

فده والورده بار دیگر در برنابئو نشان داد که چه سرمایه بزرگی برای رئال است. گل او از روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 50 گره از کار رئال باز کرد. تیمی که یک نیمه را هدر داده بود. در گل او، مهره اصلی کارلتو بود که به ستاره اروگوئه‌ای اصرار می‌کرد که او پشت ضربه کاشته قرار بگیرد. حرکتی که نشان می‌دهد مربی چقدر به فده اعتماد دارد. استعداد بزرگی که کارلتو دوست ندارد خجالتی باشد و از او ریسک بیشتری می‌طلبد.

وارث شماره هشت و انتخاب شده توسط تونی کروس
دوم ژوئن بود و ستاره‌های رئال مادرید برای جشن پانزدهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان در سیبلس و مقابل بیش از 500 هزار نفر حاضر شده بودند. کروس پس از پایان سخنرانی خود در مقابل هزاران هوادار رئال مادرید از آنها پرسید: «برای فصل آینده شماره 8 من در دسترس است. آیا ایده‌ای دارید؟» هواداران از پاسخ یک‌پارچه به نام فده والورده دریغ نکردند. پس از فریاد هواداران، بازیکن اروگوئه‌ای که به وضوح منقلب شده بود به سمت کروس رفت و او را در آغوش گرفت.

و ستاره آلمانی اضافه کرد: «من یک ایده دارم و خوشحالم که شماره‌ام را به این پسر، فده والورده بدهم.» از آن لحظه به بعد، فده آن شماره سنگین را جایگزین 15 همیشگی خود کرد. حتی کارلتو نیز آن روز را یادآوری کرد: «کروس والورده را به خوبی به عنوان جانشین خود انتخاب کرد، او غیرقابل جایگزین است.»

آنچلوتی کاملا به او اعتماد دارد
این لحظه بزرگی که بازیکن اروگوئه‌ای تجربه می‌کند نه تنها بر اساس فرم بدنی فوق‌العاده او، بلکه بر اساس اعتماد به نفسی است که آنچلوتی به او می‌دهد. ایمان به فده در نحوه تشویق کارلتو از کنار زمین مشخص بود. او می‌خواست تا او مسئول زدن ضربه ایستگاهی باشد که بعد به گل اول رئال مادرید در این مسابقه تبدیل شد. خجالت و شرمی که خود فوتبالیست هم به داشتن آن اعتراف می‌کند اما با حمایت مربی‌اش هر روز کمتر می‌شود. فده حالا با دو گل در سه بازی بهترین گلزن فصل رئال است، در حضور امباپه و وینیسیوس، چه کسی فکرش را می‌کرد؟
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها