به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۶ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۴۸۸۴۶۴

رسمی: بارسا قرارداد اولمو را ثبت کرد

رسمی: بارسا قرارداد اولمو را ثبت کرد
گروه ورزشی: باشگاه بارسلونا بالاخره توانست قرارداد دنی اولمو را ثبت کند و او امشب می‌تواند برابر رایووایکانو به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، سه انتقال روز گذشته (فایه، لنگله و روکه) و مصدومیت طولانی مدت کریستنسن به مدت چهار ماه و نیم که به خروج موقت نام او از فهرست بارسا منجر شد، کمک کردند تا بارسلونا بتواند قرارداد دنی اولمو را در لالیگا ثبت کند. به این ترتیب اولمو بالاخره می‌تواند با پیراهن بارسلونا به میدان برود. باشگاه کاتالان قصد دارد نام او را وارد فهرست بازی با رایو کند و اولمو در اختیار هانسی فلیک قرار خواهد گرفت.

اولمو نزدیک به سه هفته پیش به بارسلونا پیوست ولی مشکلات فرپلی مالی مانع ثبت قرارداد او شده بود تا به این ترتیب دو بازی اول لالیگا را از دست بدهد. موردی که باعث دلخوری شدید او نیز شده بود و این را هانسی فلیک در نشست خبری دیروز خود تایید کرد. مربی آلمانی گفته بود که به حرف باشگاه اعتقاد دارد و مطمئن است قرارداد اولمو ثبت خواهد شد. او حالا خرید 60 میلیون یورویی خود را برای بازی امشب در اختیار خواهد داشت و باید دید اولمو چه عملکردی از خود نشان خواهد داد. اولمو فصل قبل در لایپزیش بازی‌های خوبی انجام داد و در یورو 2024 نیز مهره‌ای درخشان در راه قهرمانی اسپانیا بود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها