به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۶ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۸۸۴۶۷

بعد‌از طارمی: یک‌ستاره‌دیگر پورتو به‌سری‌آ رفت

بعد‌از طارمی: یک‌ستاره‌دیگر پورتو به‌سری‌آ رفت
گروه ورزشی: فرانسیسکو کونسیسائو با امضای قراردادی قرضی از پورتو راهی یوونتوس شد.به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب کونسیسائو در ترکیب پورتو در چند فصل گذشته مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار داشت و مدیران یوونتوس مذاکرات برای به خدمت گرفتن او را از چند هفته قبل با مدیران پورتو آغاز کرده و در تلاش بودند که این انتقال را هرچه زودتر نهایی کنند.

اختلاف دو باشگاه بر سر مبلغ این انتقال بود اما مدیران پورتو بالاخره برای فروش او به صورت قرضی و با قراردادی یک ساله به یوونتوس موافقت کردند و این باشگاه ایتالیایی دقایقی قبل اعلام کرد که این ستاره پرتغالی را بالاخره با قراردادی قرضی برای فصل جدید به خدمت گرفته است.

گفته می‌شود که مبلغ این قرارداد قرضی هفت میلیون یورو با بند پاداش سه میلیون یورویی است اما به نظر نمی‌رسد که بند خرید اجباری یا اختیاری در قرارداد او با یوونتوس گنجانده شده باشد و این بازیکن در صورت درخشش در ترکیب این تیم و برآورده کردن انتظارات کادر فنی و مدیران شاید بتواند قراردادی دائمی را با این باشگاه به دست آورد.

کونسیسائو پیش از این تجربه بازی در کنار مهدی طارمی را داشته است اما حالا باید راهی تیم رقیب شود تا در تقابل با اینتر مقابل این هم‌تیمی ایرانی سابقش به میدان برود. توانایی او در بازی به عنوان وینگر راست و چپ از دلایل علاقه یووه به او بوده اما تخصص اصلی او در سمت راست که از این پست گل‌های بسیاری را هم به ثمر رسانده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها