به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۷ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۴۸۸۶۰۳

راهنمای خرید یخچال پرده هوا و آشنایی با انواع آن

گروه کسب و کار: اگر برای عرضه و فروش محصولات مد نظر خود در فروشگاه و هایپرمارکت خود به دنبال انتخاب یخچال مناسبی هستید یخچال پرده هوا می تواند یکی از انتخاب های شما در این مورد باشد. اگر قصد خرید یکی از مدل های یخچال روباز فروشگاهی را دارید در این بخش قصد داریم به بررسی موارد مهم در مورد انواع یخچال پرده هوا بپردازیم تا شما بتوانید با توجه به فضای مد نظرتان متراژ مناسب را برای ساخت و طراحی سفارش دهید.
راهنمای خرید یخچال پرده هوا و آشنایی با انواع آن
انواع یخچال روباز فروشگاهی
یخچال فروشگاهی بدون درب در دو مدل ایستاده و خوابیده (درب دار و بدون درب) به صورت موتور مرکزی و موتور سرخود در متراژهای مد نظر مشتریان طراحی و تولید می شوند. در ادامه به بررسی دقیق تر هر یک از مدل های موجود خواهیم پرداخت.

یخچال پرده هوا با موتور سرخود
طراحی در نظر گرفته شده برای این مدل از یخچال پرده هوا به گونه ای می باشد که موتور یخچال باید در داخل یا پشت یخچال نصب شود. این مورد باعث می شود تا در متراژهای بین 1 تا 6 متر قابل ساخت و تولید باشند. (امکان تولید یخچال پرده هوا با موتور سرخود در دو مدل ایستاده و خوابیده امکان پذیر می باشد.)
با توجه به این که در ابعاد کوچک طراحی می شوند در مورد جابجایی آن ها با مشکل روبرو نخواهید شد. انتخاب پایه های چرخدار هم می تواند در این مورد کمک کننده باشد.
تنها مسئله ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که به خاطر نصب موتور بر روی بدنه فضای محدودتری را به نسبت مدل موتور مرکزی برای چیدن محصولات خواهید داشت. همچنین میزان سر و صدا ایجاد شده هنگام کارکرد کمتر از مدل هایی خواهد بود که موتور آن ها در بخش خارجی یخچال نصب شده است.

یخچال پرده هوا با موتور مرکزی
زمانی که موتور یخچال در بخش بیرونی یخچال و در محل دیگری نصب می شود به نسبت مدل هایی که موتور بر روی بدنه یخچال نصب می شود فضای بیشتری را برای چیدن محصولات در اختیار شما قرار می دهد.(امکان تولید یخچال پرده هوا با موتور مرکزی در دو مدل ایستاده و خوابیده امکان پذیر می باشد.)
ابعاد در نظر گرفته شده برای ساخت در این مدل بالای 7 متر می باشد به همین خاطر برای تامین برودت مورد نیاز مبرد در بین طبقات از طریق لوله کشی در حال جابجایی می باشد.
انتظار ایجاد سر و صدای بیشتری را هنگام کارکرد باید از یخچال پرده هوا موتور مرکزی داشته باشید این موضوع به خاطر محل نصب موتور می باشد. از نظر نوع راندمان کاری به خاطر فاصله از اواپراتور، راندمان کمی تری دارند.


فاکتورهایی که در تعیین قیمت یخچال پرده هوا تاثیرگذارند کدامند؟
پارامترهایی که می توانند در تعیین قیمت نهایی محصول تاثیرگذار باشد شامل اندازه، ابعاد و عمق یخچال، جنس بدنه، نوع عایق بندی، نوع موتور و قدرت موتور آن، نوع کارکرد، درب دار و بدون درب بودن یخچال، ایستاده و یا خوابیده بودن یخچال و... می باشد.
اگر قصد خرید و ثبت سفارش یکی از مدل های یخچال پرده هوا را دارید می توانید با کارشناس فروش صنایع برودتی اورست تماس بگیرید و بعد از دریافت مشاوره بتوانید با توجه به فضایی که برای قرارگیری در نظر گرفته اید یکی از مدل ها را برای خرید انتخاب کنید.

ارتباط و دریافت مشاوره صنایع برودتی اورست: ۰۹۱۲۸۳۳۵۴۹۱



هنگام خرید یخچال پرده هوا به چه نکاتی باید توجه کرد؟
برای این که بتوانید هنگام خرید انتخاب مطمئن و درستی داشته باشید توجه به توصیه هایی که در ادامه اشاره می کنیم برای خرید یخچال ایستاده و خوابیده پرده هوا ضروری و لازم است.
•    انتخاب ابعاد یخچال با توجه به فضایی که برای قرارگیری در نظر گرفته اید.
•    توجه به نوع موتور نصب شده بر روی بدنه (موتور نصب شده در مدل های موتور سرخود امبراکو و در مدل های موتور مرکزی بیتزر می باشد.)
•    نوع عایق انتخابی برای عایق بندی (در بیشتر موارد عایق انتخابی از نوع تزریق فوم پلی یورتان می باشد.)
•    توجه به نوع روشنایی سیستم و طول عمر مفید آن ها
•    توجه به نوع برق مصرفی
•    توجه به طبقات یخچال برای چیدن راحت تر محصولات
•    نوع پایه های یخچال برای جابجایی راحت و بدون دردسر (چرخ های یخچال مقاومت بالایی باید داشته باشد تا تحمل وزن یخچال را داشته باشد.)
•    نوع پوشش بدنه یخچال (از جنس الکترواستاتیک، استیل و...) می تواند باشد.
•    جهت تنظیم و کنترل دما بر روی بدنه یخچال ترموستات (نمایشگر دیجیتالی) نصب شده است تا کیفیت محصولات را حفظ کنید.
•    مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش
•    قیمت
•    و...
در ادامه قصد داریم به بررسی سوالاتی بپردازیم که ممکن است برای شما مسئله مهمی محسوب شود.

میزان مصرف انرژی یخچال پرده هوا درب دار بیشتر است یا بدون درب؟
از نظر میزان مصرف انرژی باید بگوییم که میزان مصرف انرژی در یخچال های بدون درب از درب دار بیشتر است. برای رفع این مشکل می توانید به کمک نصب پرده شب بر روی یخچال تا حدود زیادی از مصرف بیش از حد انرژی در ساعات تعطیلی فروشگاه جلوگیری کنید.

طراحی یخچال یخچال پرده هوا به گونه ای است که دارای برفک و خروجی آب باشد؟
بلی-یخچال‌های فروشگاهی روباز هم خروجی آب دارند و همین که برفک می‌ زنند.

تنظیم دمای یخچال پرده هوا از چه طریقی انجام می شود و دمای مناسب برای حفظ کیفیت محصولات چقدر است؟
نوع ترموستات انتخابی برای نصب از نوع دیجیتال می باشد تا بتوانید از خراب شدن محصولات قرار داده شده در داخل طبقات جلوگیری کنید. رنج دمایی مناسب برای تنظیم در مدل های موتور مرکزی و موتور سرخود بین 2 تا 8 درجه سانتی گراد می باشد.

قدرت موتور یخچال بدون درب فروشگاهی چقدر است؟
قدرت موتور در نظر گرفته شده برای یخچال های پرده هوا با توجه به ابعاد یخچال تعیین می شود. (به ازای هر یک متر قدرت موتور 1.5 اسب بخار می باشد.)

یخچال پرده هوا چگونه کار میکند؟
نحوه ی گردش هوا در این یخچال فروشگاهی پرده هوا مانند دیگر یخچال های ایستاده به صورت اجباری و دائمی است. یخچال بدون در مجهز به فن می باشند.

امکان نصب موتور یخچال پرده هوا در قسمت پایینی یخچال امکان پذیر می باشد؟
بله، موتور در نظر گرفته شده برای یخچال های پرده هوا موتور سرخود در بخش پایینی یخچال می باشد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها