به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۰۰:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۰ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۸۴۱۸۹

ددپول به مصاف دنیای قرون وسطایی «بازی تاج و تخت» می‌رود

ددپول به مصاف دنیای قرون وسطایی «بازی تاج و تخت» می‌رود
گروه فرهنگی:مایکل بی اولین اثر تلویزیونی ماجراجویانه و اکشن خود را با نام «بربرین‌ها» جلوی دوربین می‌برد.به گزارش  صبا، مایکل بی تهیه کننده معروف عالم سینما، اولین اثر تلویزیونی ماجراجویانه و اکشن خود را با نام «بربرین‌ها» جلوی دوربین می‌برد. او از پروژه به عنوان اثری اکشن نام می‌برد که کاراکتر ابرقهرمان «ددپول» را به مصاف دنیای قرون وسطایی «بازی تاج و تخت» می‌برد.
 
این سریال حال و هوایی شبیه اکشن های ماجراجویانه معروف فانتزی سال‌های اخیر تلویزیون دارد.
این تهیه‌کننده هالیوودی می‌گوید از مدت‌ها قبل به فکر همکاری با قاب کوچک بوده و اکنون زمان مناسبی برای شروع این همکاری است.اهل فن به این نکته جالب اشاره می‌کنند که مایکل بی ترجیح داده سریال خود را برای تلویزیون تولید کند و نه یک پلتفرم دیجیتالی و استریم.

این در حالی است که تهیه کننده اصلی «بربرین‌ها» شبکه جنجالی و استریم نتفلیکس است و با این وجود، مجموعه برای پخش تلویزیونی آماده خواهد شد.بی از «بربرین‌ها» به عنوان اثری اکشن اسم می‌برد که کاراکتر ابرقهرمان ددپول را به مصاف دنیای قرون وسطایی «بازی تاج و تخت» می‌برد.

شلدون ترنر فیلمنامه‌نویس قهار دنیای سینما، وظیفه نگارش فیلمنامه «بربرین‌ها» را به عهده دارد و باید آن را تا سه ماه دیگر تحویل بی و مدیران نتفلیکس بدهد.او فیلمنامه‌اش را با نگاهی به داستان نوول پرخواننده و موفق مایکل مورسی و ناتان گودن به همین نام می‌نویسد که در حقیقت یک نوول چندجلدی است و حال و هوایی کمیک دارد.

تاکنون حضور سر پاتریک استوارت و سام کلافین برای بازی در دو نقش اصلی سریال قطعی شده است. تماشاگران قاب کوچک این دو را بخاطر مجموعه های موفق «پیکی بلایندرز» و «پیشتازان فضا/ سفرهای سیاره‌ای» می‌شناسند.

داستان سریال در یک دنیای فانتزی قرون وسطایی رخ می دهد و ماجراجویی‌های گروهی از بربرین‌های نفرین شده را به سرپرستی اوئن و همراه دائم الخمر او اکس دنبال می‌کند. این دو با نیروهای جادویی که دارند به کمک اهالی مکانی می‌آیند که گرفتار هجوم انواع و اقسام موجودات شرور هستند.مایکل بی که تهیه کننده تعدادی از آثار بلاک باستر چند دهه اخیر هالیوود است، هم‌اکنون قسمت چهارم «پسرهای بد» را روی پرده سینماهای جهان دارد.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها