به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۴۸۸۳۰۸

پیام مولر به کمپانی: کمی زودتر، کمی بیشتر

پیام مولر به کمپانی: کمی زودتر، کمی بیشتر
گروه ورزشی: توماس مولر دوست دارد که فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب بایرن مونیخ داشته باشد.به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول رقابت‌های فصل جدید بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی ولفسبورگ روبه‌روی این تیم به میدان رفت و موفق شد در یک بازی پرگل و تماشایی با نتیجه ۲-۳ به پیروزی برسد و سه امتیاز اول فصل را از آن خودش کند.

توماس مولر در دقیقه ۶۵ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و پس از حضور او در میدان بود که بایرن توانست بازی روان و بهتری را ارائه کند و دو گل هم پس از این تعویض به ثمر رسید که باعث شد بسیاری معتقد باشند که این بازیکن باید فرصت بیشتری برای حضور در زمین داشته باشد.

به نظر می‌رسد که این ستاره آلمانی هم نظر مشابهی دارد و مایل است که ونسان کمپانی فرصت بیشتری باری بازی در اختیارش قرار دهد. او پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با کیکر در پاسخ به سوالی درباره تثایر مثبت حضورش در بازی بایرن اظهار داشت: «من ترجیح می‌دهم بتوانم کمی زودتر به تیمم کمک کنم و آنها را رو به جلو ببرم.

در فوتبال حرفه‌ای چیزی به نام نقش وجود ندارد. شما باید آماده باشی تا در هر بازی با تمام وجود برای تیم‌تان بازی کنید. سرمربی تصمیم می‌گیرد که شما چه مدت فرصت برای حضور در زمین خواهید داشت. ما بازیکنان دوست داریم که مدام خودمان را نشان دهیم تا سرمربی تصمیم بگیرد که ما را در ترکیب اصلی بگذارد. در نهایت بازی همین است.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها