به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۸۸۳۱۲

سیمئونه سردرد گرفت: نمی‌دانم چه‌کار کنم

سیمئونه سردرد گرفت: نمی‌دانم چه‌کار کنم
گروه ورزشی: دیگو سیمئونه از تعدد منابع خود در خط حمله خوشحال و راضی است و گفت برای انتخاب مهاجمان قبل از هر بازی سرگیجه می‌گیرد.به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو دیشب در متروپولیتانو توانست دومین بازی فصل خود در لالیگا را با سه گل از خیرونا ببرد. تیم شگفتی‌ساز فصل قبل لالیگا برابر اتلتیکو حرفی برای گفتن نداشت. در ترکیب ثابت اتلتیکو خولین آلوارز نیز حضور داشت ولی نمایش ستاره آرژانتنی مطلوب نبود. سورلوث نیز دیرتر به زمین رفت ولی گلزنی نکرد. گل‌های اتلتیکو را آنتوان گریزمان، کوکه و یورنته زدند.

دیگو سیمئونه در پازی گفت: «تیم بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد و این من را بسیار خوشحال می‌کند زیرا انتظارات زیادی از ما وجود داشت. ما مقابل حریفی بازی می‌کردیم که بسیار باکیفیت بود و راه‌های گلزنی متفاوتی را امتحان می‌کرد. این می‌تواند توازن هر تیمی را برهم بزند ولی خوب و منسجم بودیم. تیم صبور بود و کار خودش را انجام داد. همان چیزی که توفع داشتم. بعد از گل اول اعتماد به نفس بیشتری گرفتیم و نیمه دوم را از ابتدا تا انتها کنترل کردیم. من از بازی رینیلدو، کوریا، گلگر، سورلوث و کوکه خوشم آمد.»

خولین در پشت شماره 9: «او در ریور شماره 9 بود، در تیم ملی آرژانتین در جام جهانی نیز در همین پست بازی کرد ولی سپس به سیتی رفت که هالند را در پست 9 داشت و نقشش کمی تغییر کرد. او می‌تواند در پست‌های مختلف فاز تهاجمی بازی کند. ما سورلوث و او را برای نوک حمله داریم و با آنها می‌توانم ترکیب‌های متنوعی در حمله ایجاد کنم. حتی با گریزمان می‌توان مثلث ایجاد کرد. ما کوریا و دیگران را هم داریم و این باعث می‌شود قبل از هر بازی سردرد بگیرم.»

سیمئونه در مورد بازی گلگر گفت: «او به تیم شتاب لازم را می‌داد و این چیزی است که ما با او خواهیم داشت. کانر به کمی زمان نیاز دارد تا خود را با سبک بازی رقبا و هم تیمی‌هایش سازگار کند. او باانگیزه است و باید به او کمک کنیم تا آدرنالین بیشتری به تیم تزریق کند.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها