به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۶ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۴۸۸۴۶۹

پاریس انتخاب کرد: آرائوخو به جای اشکرینیار

پاریس انتخاب کرد: آرائوخو به جای اشکرینیار
گروه ورزشی: توماس آرائوخو، مدافع جوان بنفیکا، اولویت لوئیس انریکه و لوئیس کامپوس برای تقویت خط دفاعی پی اس جی است.به گزارش "ورزش سه"، سه روز گذشته بازار انتقالات پاریس شلوغ بوده و روزهای پیش رو نیز حیاتی هستند. اول به این دلیل که پاری سن ژرمن باید عملیات خروج را تسریع کند و نقل و انتقالات مختلفی را انجام دهد و دوم اینکه چندین بازیکن ممکن است به این تیم ملحق شوند از جمله توماس آرائوخو، که در صورت تایید انتقال، گزینه اول برای جانشینی میلان اشکرینیار است. ستاره اسلواک تابستان قبل خرید پر سر و صدای پاریسی‌ها بود ولی حالا در مذاکره با النصر عربستان است چون در ایده‌های لوئیس انریکه جایی نداشت.

انتقال آرائوخو منوط به جدایی اشکرینیار است. مدافع میانی 22 ساله بنفیکا مورد توجه تیم‌های لیگ برتری مانند کریستال پالاس نیز قرار داشته که اخیرا پیشنهادی 20 میلیونی برای جذب او ارسال کرد ولی توسط باشگاه پرتغالی رد شد. لوئیس کامپوس به عنوان مدیر ورزشی پی اس جی، یک متخصص عالی از بازار پرتغال است و این را با خرید ویتینیا، اوگارته و ژوائو نوس نشان داده است. به همین دلیل بسیاری تصور می‌کنند انتقال آرائوخو نیز برای پی اس جی مفید باشد.

پاری سن ژرمن هنوز پیشنهادی برای جذب این مدافع میانی 22 ساله ارسال نکرده و منتظر است تا اشکرینیار چمدان‌های خود را برای عربستان ببندد، با این حال آنها از قبل مذاکرات خود را با اطرافیان این فوتبالیست آغاز کرده‌اند. انتقال او می‌تواند یک جهش کیفی برای لوئیز انریکه در فاز دفاعی باشد که تا اکتبر نمی‌تواند روی لوکاس هرناندز حساب کند و کیمپمبه دنیز در دسترس نیست و انتظار نمی‌رود به این زودی‌ها مهیای بازی شود. علاوه بر این، روابط با بنفیکا، به ویژه پس از امضای قرارداد با ژوائو نوس، نیز عالی است، بنابراین نهایی کردن انتقال حتی سه روز قبل از بسته شدن بازار، مانع بزرگی نخواهد بود.فصل گذشته، آرائوخو 20 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد، 3 بازی در لیگ قهرمانان اروپا و خود را به عنوان یکی از آینده‌دارترین مدافعان میانی فوتبال پرتغال معرفی کرد. او در این فصل سه بازی برای بنفیکا انجام داده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها