به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۰۸ - ۰۰:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۲۷ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۴۸۱۶۵۶

آیا واقعا ایسوس در ایران نمایندگی دارد؟

گروه کسب و کار: یکی از سؤالات مهمی که برای افراد در هنگام خرید لپ‌تاپ ایسوس پیش می‌آید این است که آیا واقعا ایسوس در ایران نمایندگی دارد؟ خرید لپ تاپ از نمایندگی از چندین نظر اهمیت بالایی دارد. در وهله‌ی اول خیال شما از بابت اصالت کالا راحت خواهد بود و در قدم دم با ارائه‌ی گارانتی معتبر دیگر جای هیچ نگرانی باقی نخواهد ماند. با ما همراه باشید تا نمایندگی رسمی ایسوس در ایران را به شما معرفی کنیم.
آیا واقعا ایسوس در ایران نمایندگی دارد؟
 نمایندگی رسمی ایسوس در ایران
خبر خوش این است که ایسوس نیز جزو برندهایی است که در کشور ما نمایندگی رسمی دارد. پلازا دیجیتال یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری است که محصولات برند ایسوس را به صورت مستقیم وارد می‌کند. برای درک بهتر اعتبار پلازا دیجیتال باید بگوییم که این مجموعه به عنوان تأمین‌کننده فروشگاه‌های دیجی‌کالا و تکنولایف نقش بزرگی در فروش کالاهای دیجیتال ایفا می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با پلازا دیجیتال به عنوان نماینده رسمی برند ایسوس بیشتر آشنا شویم. 
 
اهمیت خرید از نمایندگی ایسوس در ایران
پلازا دیجیتال تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست؛ بلکه با ۱۶ شعبه فعال در تهران می‌توانید خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید. اگر قصد خرید در ایام تعطیل را دارید، برخی از شعب پلازا دیجیتال در روزهای تعطیل نیز فعال هستند. در ادامه به بررسی این نمایندگی رسمی ایسوس در ایران و مزایای خرید از پلاز می‌پردازیم. 

اطمینان از اصالت کالا
یکی از مهم‌ترین مزایای خرید از نمایندگی رسمی مانند پلازا دیجیتال، تضمین اصالت کالا است. نمایندگی‌های رسمی محصولات خود را مستقیماً از شرکت سازنده تهیه می‌کنند و از این رو، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کالای خریداری شده اصل و با کیفیت است. این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا در بازارهای غیررسمی ممکن است با محصولات تقلبی و غیراصل مواجه شوید که نه تنها کیفیت پایینی دارند، بلکه می‌توانند باعث مشکلات فنی و حتی خسارات مالی شوند. 

گارانتی معتبر پلازا سرویس
یکی دیگر از مزایای مهم خرید از پلازا دیجیتال، بهره‌مندی از گارانتی معتبر است. نمایندگی‌های رسمی ایسوس، گارانتی معتبر و رسمی برای محصولات ارائه می‌دهند که شامل تعمیر یا تعویض رایگان در صورت بروز مشکل در طول دوره گارانتی می‌شود. این موضوع در حالی است که بسیاری از فروشگاه‌های غیررسمی گارانتی‌هایی نامعتبر یا بدون پشتوانه ارائه می‌کنند که ممکن است در مواقع نیاز کارایی نداشته باشند. 

شرایط عمومی گارانتی پلازا سرویس
هنگام خرید محصولات از پلازا دیجیتال، ارزش و اهمیت گارانتی پلازا سرویس را نادیده نگیرید. این گارانتی با پوشش ۱۸ ماهه، تعهد به ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و با کیفیت را به ارمغان می‌آورد. تیم فنی پلازا سرویس با دقت و تخصص بالا به تعمیرات استاندارد پرداخته و بهترین راه‌حل‌ها را برای ایرادات دستگاه شما شناسایی و ارائه می‌کند. 
پلازا سرویس با ارائه گارانتی 18 ماهه برای کلیه محصولات خود، خیال شما را از بابت سلامت و کارکرد درست دستگاهتان راحت می‌کند. برای بهره‌مندی از خدمات گارانتی، همراه داشتن کارت گارانتی و فاکتور فروش الزامی است. توجه داشته باشید که این خدمات تنها در بازه زمانی مشخص شده در کارت گارانتی ارائه می‌شوند و در صورت مراجعه خارج از این بازه، مشمول هزینه خواهید شد.
شارژر و باتری دستگاه نیز به مدت 6 ماه از تاریخ فاکتور دارای گارانتی هستند. تشخیص نهایی ایراد و مشکل دستگاه بر عهده تیم مجرب فنی پلازا سرویس بوده و در صورت تایید، دستگاه شما تعمیر یا تعویض خواهد شد.

شرایط تعویض کالا
گارانتی پلازا سرویس با تعهد به ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان، فراتر از انتظار شما عمل می‌کند. این گارانتی ۱۸ ماهه، شامل تعهدات متعددی برای تضمین سلامت و کارکرد درست محصول شما می‌شود. 
در صورت بروز عیب تکراری ناشی از ایراد فنی در دستگاه (به جز مشکلات نرم‌افزاری)، پلازا سرویس محصول شما را با کالایی مشابه و هم‌شرایط تعویض خواهد کرد. همچنین، اگر نقص یا عیب قطعات در طول دوره گارانتی، حتی پس از دو بار تعمیر برای یک عیب خاص، همچنان پابرجا باشد، پلازا سرویس موظف به انجام یکی از اقدامات زیر است: 
•    تعویض محصول با مدل مشابه سالم یا مدلی بالاتر (با دریافت مابه‌التفاوت)  
•    بازپرداخت وجه محصول طبق فاکتور خرید
در صورت آسیب‌دیدگی فنی یا فیزیکی دستگاه در حین حضور در شرکت، پلازا سرویس بدون دریافت هیچگونه هزینه‌ای، قطعه آسیب‌دیده را تعویض خواهد کرد. در صورت‌عدم موجودی قطعه، کل دستگاه برای شما تعویض می‌شود. 
علاوه بر این، برای تضمین حقوق شما و اطمینان از کیفیت قطعات استفاده شده، گارانتی ۶ ماهه برای قطعات تعویض شده حتی در خارج از دوره گارانتی محصول ارائه می‌شود. 
تایید نهایی ایراد یا مشکل دستگاه بر عهده تیم مجرب فنی پلازا سرویس است و پس از تایید مشکل توسط این تیم، دستگاه شما تعمیر یا تعویض خواهد شد. حداکثر زمان تعمیر دستگاه شما ۴۵ روز کاری است. در صورت‌عدم تعمیر در این بازه زمانی، وجه پرداختی شما عودت داده می‌شود و یا دستگاه با نمونه‌ای سالم و مشابه تعویض خواهد شد.

خدمات پس از فروش
پس از اصالت و گارانتی، خدمات پس از فروش نیز از جمله مواردی است که نمایندگی ایسوس در ایران به شما ارائه می‌کند. پلازا دیجیتال خدمات پس از فروش گسترده‌ای نیز ارائه می‌دهد. این خدمات شامل نصب ویندوز، ارتقای قطعات، آموزش کار با لپ تاپ و سایر خدمات پشتیبانی است. این امر به شما اطمینان می‌دهد که پس از خرید، همواره می‌توانید روی حمایت و پشتیبانی نمایندگی حساب کنید. 
مشاوره تخصصی
در پلازا دیجیتال، کارشناسان مجرب و متخصصی حضور دارند که می‌توانند شما را در انتخاب لپ تاپ مناسب با نیازهایتان راهنمایی کنند. این کارشناسان با توجه به بودجه و کاربری مورد نظر شما، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می‌دهند. این سطح از مشاوره تخصصی معمولاً در فروشگاه‌های غیررسمی وجود ندارد و ممکن است شما نتوانید به درستی تصمیم بگیرید. 

ارائه قیمت مناسب
پلازا دیجیتال با حذف واسطه‌ها و واردات مستقیم انواع مدل‌های لپ تاپ ایسوس، ادعای ارائه بهترین قیمت در بازار ایران را دارد. این روش به پلازا دیجیتال امکان می‌دهد تا هزینه‌های اضافی را کاهش داده و محصولات را با قیمتی رقابتی و مناسب به مشتریان عرضه کند. این مزیت ویژه، همراه با تضمین اصالت کالا و گارانتی معتبر، پلازا دیجیتال را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید لپ تاپ‌های ایسوس در ایران تبدیل کرده است. 
شما می‌توانید با مراجعه حضوری به شعبه‌های پلازا دیجیتال یا از طریق فروشگاه اینترنتی این مجموعه، از آخرین قیمت‌ها و جدیدترین محصولات ایسوس باخبر شوید و به مقایسه آن‌ها بپردازید. با این امکانات، خرید لپ تاپ ایسوس از پلازا دیجیتال، تجربه‌ای مطمئن و رضایت‌بخش خواهد بود. این فرصت به شما این امکان را می‌دهد که با خیالی آسوده و با اطمینان از اصالت و قیمت مناسب، بهترین انتخاب را برای نیازهای خود داشته باشید. 

تنوع بالای محصولات
یکی دیگر از مزایای خرید از پلازا دیجیتال، تنوع بالای محصولات است. در این نمایندگی، شما می‌توانید از بین مدل‌های مختلف لپ تاپ ایسوس، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. این تنوع به شما اجازه می‌دهد تا بر اساس نیازها و بودجه‌ی خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. 

در نهایت آیا واقعا ایسوس در ایران نمایندگی دارد؟ 
با توجه به اطلاعاتی که در این نوشتار در اختیار شما عزیزان قرار دادیم، با قاطعیت می‌توان گفت که بله! پلازا دیجیتال به عنوان نمایندگی رسمی ایسوس در ایران با ۱۶ شعبه حضوری و فروشگاه اینترنتی با ارسال به تمام نقاط کشور، خیال شما را از بابت اصالت کالا و قیمت آن آسوده خواهد بود. از سوی دیگر با وجود ۱۸ ماه گارانتی با شرایطی که در بالا ذکر کردیم، بهترین انتخاب خرید از پلازا دیجیتال به عنوان نمایندگی رسمی ایسوس در ایران خواهد بود.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها