به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۴۸۶۲۹۰

معرفی جدید ترین مدل ‌های کفش و کتانی مردانه در فروشگاه اینترنتی کفش من

گروه کسب و کار: به نقل از فروشگاه کفش من، ارائه دهنده انواع کفش و کتانی قیمت مناسب در شهر اصفهان: انتخاب کفش مناسب برای مردان می‌تواند یک چالش بزرگ باشد. با وجود تنوع بی‌پایان در انواع کفش‌های مردانه، انتخاب یک جفت کفش که هم راحت باشد و هم شیک، نیازمند دقت و آگاهی است. از کفش‌های رسمی برای جلسات کاری گرفته تا کفش‌های راحتی برای استفاده روزمره و ورزشی برای فعالیت‌های بدنی، گزینه‌های زیادی وجود دارد.
معرفی جدید ترین مدل ‌های کفش و کتانی مردانه در فروشگاه اینترنتی کفش من
 اما چگونه می‌توان کفش مردانه ارزان و باکیفیت پیدا کرد؟ در این محتوا قصد داریم به شما کمک کنیم تا با انواع مختلف کفش مردانه، برندهای محبوب و نکات مهم در خرید کفش مردانه آشنا شوید. پس با ما همراه باشید تا بهترین راهنمای خرید کفش مردانه را در اختیار شما قرار دهیم.
امروزه بازار فروش کفش‌های اسپرت، کتانی و صندل مردانه بسیار رونق یافته و آقایان همواره برای زیباتر نشان دادن استایل خود، به‌دنبال خرید جدیدترین مدل‌های کفش مردانه هستند. با معرفی جدیدترین مدل‌های کفش و کتانی مردانه در فروشگاه اینترنتی کفش من‌ می‌توانید با جدیدترین مدل‌های صندل و کتانی مردانه آشنا شوید و خریدی آسان را تجربه کنید.

معرفی جدیدترین مدل های کتانی و اسپرت مردانه
انتخاب کفش برای آقایان‌ ممکن است کار دشواری باشد؛ اما آقایان در فروشگاه کفش من به‌دلیل گسترده بودن تنوع کفش‌های مردانه، قدرت انتخاب بالایی برای خرید کتانی، کفش‌های اسپرت و صندل مردانه خواهند داشت. در ادامه مطالب به معرفی جدیدترین مدل‌های کفش و کتانی مردانه در فروشگاه اینترنتی کفش من‌ خواهیم‌ پرداخت.

کفش اسپرت مردانه ایکس ال مدل نایکی
در ابتدا بهتر است با کفش مردانه ایکس ال مدل نایکی آشنا شوید. این کفش از پرفروش‌ترین کفش‌های ایکس ال، برند ایرانی بوده که هر بار در دو رنگ مشکی قرمز و مشکی سفید شارژ می‌شود.
جنس رویه این کفش از چرم مصنوعی فوم باکیفیت است که قابلیت گردش هوا را نیز دارد. درواقع می‌توانید از کفش نایکی برای پیاده‌روی‌های طولانی استفاده کنید؛ زیرا پاهای شما درون آن به‌ هیچ‌ وجه گرم نخواهد شد. زیره این کفش به‌صورت کپسول‌دار بوده و از جنس پلی ‌اورتان است.

کفش اسپرت ست آمازون مدل آدیداس
اگر به‌دنبال کفش مردانه ارزان هستید، ست آمازون مدل آدیداس انتخاب مناسبی برای شما است. کفش اسپرت آمازون در دو رنگ پرفروش طوسی نارنجی و مشکی نارنجی عرضه می‌شود که هر دو مدل رضایت بالای مشتریان را کسب کرده‌اند.
این‌ کفش از جدیدترین مدل‌های کفش مردانه بوده که در سایزهای 37 الی 44 عرضه می‌گردد. جنس رویه کفش آدیداس از اسپیسر یا همان اشبالت مصنوعی است که به‌دلیل برخورداری از قابلیت گردش هوا، از بو گرفتن پاها جلوگیری می‌کند.
جنس کفی این کفش معمولی بوده و به‌صورت تخت و آج‌دار است. ارتفاع پاشنه این کفش 4 سانتی‌متر در نظر گرفته شده و زیره این کفش به‌ روش کف‌دوخت به بخش رویه آن متصل شده است.

کفش مردانه دیوان مدل آدیداس کپسول دار
بهترین و جدیدترین مدل اسپرت کفش‌های مردانه را می‌توان کفش دیوان بیان کرد. این کفش ظاهر زیبا و منحصربه‌فردی داشته و در دو رنگ مشکی و طوسی به فروش می‌رسد. مناسب بودن قیمت آن نیز سبب شده تا با هر توان مالی بتوانید به خرید کفش دیوان مدل آدیداس بپردازید. ویژگی‌های این کفش به شرح زیر هستند:
•    جنس رویه: اسپیسر، اشبالت مصنوعی، چرم مصنوعی
•    جنس کفی: معمولی
•    ویژگی کفی: قابل تعویض
•    جنس آستر: پارچه‌ای
•    جنس زیره: کپسول‌دار، ترموپلاستیک پلی ‌اورتان
•    ارتفاع پاشنه: 4 سانتی‌متر



کفش اسپرت حمید اسپرت مدل نیوبالانس
کفش اسپرت از برند ایرانی حمید اسپرت را می‌توان جدیدترین کفش مردانه در فروشگاه کفش من معرفی کرد. این کفش دارای جنس رویه از اشبالت مصنوعی و پارچه بوده که قابلیت گردش هوا را دارد.
برای این کفش از کفی طبی استفاده شده که قابل تعویض است. این کفش بهترین انتخاب برای فعالیت‌های ورزشی و پیاده‌روی به‌حساب می‌آید. پاشنه کفش مدل نیوبالانس 4.5 سانتی‌متر در نظر گرفته شده و زیره آن به‌صورت تزریقی به رویه متصل گردید. این کفش دوام و کیفیت بالایی داشته و قیمت آن بسیار مناسب و ارزان است.

کفش اسپرت رامیلا مدل آدیداس پیچی
از دیگر کفش‌های مردانه که از آن یاد کرد، کفش اسپرت برند رامیلا مدل آدیداس است. این کفش به‌دلیل داشتن بند مدل پیچی، در میان آقایان به محبوبیت بسیاری دست یافت. کفش رامیلا را می‌توانید در دو رنگ پرفروش طوسی سفید و مشکی طوسی تهیه نمایید.
جنس رویه این کفش به‌صورت پارچه‌ای و اسفنجی است. کفی کفش نیز حالت انعطاف‌پذیری دارد و به‌دلیل طبی بودن می‌تواند سلامت پاها را تضمین نماید.
ارتفاع پاشنه کفش رامیلا مدل آدیداس حدود 3 سانتی‌متر بوده و تنها 619 گرم وزن دارد. شما می‌توانید از کفش رامیلا به‌دلیل سبکی و راحتی که فراهم می‌کند، برای فعالیت‌های ورزشی استفاده کنید.

کفش اسپرت مردانه رویا مدل 360
این کفش اسپرت مردانه در دو رنگ زیبای طوسی سفید و سفید مشکی به فروش می‌رسد. این کفش از جدیدترین مدل‌های کفش مردانه از برند ایرانی رویا roya بوده که تاکنون فروش بسیار بالایی داشته است.
جفت کفش رویا مدل 360 تنها 638 گرم وزن دارد؛ از این‌رو در معرفی جدیدترین مدل‌های کفش و کتانی می‌توان از آن به‌عنوان کفشی سبک و راحت یاد کرد.
از ویژگی‌های زیره این کفش می‌توان به انعطاف بالای آن‌، تخت و آج‌دار بودن زیره اشاره کرد. جنس زیره آن نیز از ترموپلاستیک پلی ‌اورتان با طرح کپسول‌دار است.

کفش اسپرت مردانه رویا مدل فشیون پیچ
کفش اسپرت مردانه رویا مدل فشیون پیچ از بهترین کفش‌های اسپرت مردانه بوده که از آن می‌توان در هنگام معرفی جدیدترین مدل‌های کفش و کتانی، نام‌ برد.
مدل بستن این کفش به‌صورت پیچی است که سبب می‌گردد تا کفش راحت‌تر پوشیده شود. جنس رویه کفش رویا از اسپیسر خارجی است که دوام بسیار بالایی دارد. از سایر ویژگی‌های این کفش جدید و پرفروش می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
•    جنس رویه: اسپیسر خارجی
•    ویژگی کفی: قابل تعویض
•    جنس آستر: پارچه
•    جنس زیره: EVA، فوم فشرده PVC
•    وزن کفش: 770 گرم
•    ارتفاع پاشنه: 5 سانتی‌متر

سخن پایانی
امروزه کفش‌های مردانه در تنوع طرح و مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند که آقایان جوان و علاقه‌مند به مد همواره به‌دنبال تهیه کتانی مردانه ارزان با مدل‌های جدید هستند. باتوجه به مطالب مربوطه در راستای معرفی جدیدترین مدل‌های کفش و کتانی مردانه در فروشگاه اینترنتی کفش من، در سایت این فروشگاه با استفاده از فیلترهای مربوطه می‌توانید جدیدترین مدل‌های کفش کتانی و اسپرت مردانه را مشاهده کنید و کفشی مطابق با استایل و سلیقه خود را با قیمت ارزان تهیه نمایید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها