به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۴۸۶۳۹۶
بی‌توجهی به پرز: عربستان قیمت را بالا برد

دیوانه‌وارترین پیشنهاد تاریخ فوتبال!

دیوانه‌وارترین پیشنهاد تاریخ فوتبال!
گروه ورزشی: یک صندوق سرمایه‌گذاری متعلق به عربستان سعودی با رئال مادرید تماس گرفته تا وینیسیوس را به فوتبال سعودی ببرد. رئال مادرید درها را بسته اما عربستان برای وینیسیوس تسلیم نخواهد شد.
آاس امروز نوشت که عربستان وینیسیوس را وسوسه کرده است و هرچند رئال مادرید در پاسخ یک نه قاطع گفته، اما نمی‌توان در آینده‌ای نزدیک چنین انتقالی را رد کرد.
فوتبال عربستان اولین پرس‌وجو را از رئال مادرید برای وینی را شروع کرده و رئال با اشاره به بند فسخ این بازیکن که 1000 میلیون یورو پس از آخرین تمدید قرارداد او شده، از هرگونه صحبت و مذاکره خودداری کرده است. وینی با بند یک میلیارد یورویی تا 2027 قرارداد دارد.
همانطور که آاس از منابع موثق دریافت کرده است، این برزیلی هنوز هیچ پیشنهادی را رد نکرده، زیرا هیچ برگه مستندی روی میز ندارد. با رسیدن پیشنهاد کتبی، وینی با اطرافیان و ایجنتش شروع به بررسی جدی‌تر خواهد کرد.
صحبت‌هایی که عربستان با رئال مادرید آغاز کرده، برای انتقال وینیسیوس به الاهلی است که روبرتو فیرمینو، ایبانز برزیلی، محرز الجزایری و مندی سنگالی را دارد. او منتظر مذاکرات رئال با باشگاه عربستانی خواهد ماند اما در مجموع، این منابع به آاس گفته‌اند، تصمیم‌گیری برای ترک رئال مادرید برای او بسیار دشوار است، جایی که او کاملا خوشحال به نظر می‌رسد.
در ابتدا سایت اتلتیک بود بود که این خبر را فاش کرد و خبر رد پیشنهاد توسط وینیسیوس را داد. اما واقعیت این است که همه چیز فعلا شفاهی بوده و پیشنهاد رسمی نرسیده است.
پیشنهادی که اگر برسد، ابتدا این رئال است که باید واکنش نشان بدهد و قبلاً این کار را در قبال مذاکره شفاهی کرده است: پاسخ رد محکم.
آاس نوشته است، هیئتی از صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی که به نمایندگی از وزارت ورزش این کشور فعالیت می‌کند، مسئولیت انجام نخستین مذاکرات بود. گام بعدی تلاش برای برگزاری جلسه‌ای با فلورنتینو پرز بود. رئیس باشگاه رئال مادرید حاضر به مذاکره نشد و گفت، وینیسیوس برای فروش نیست. رئیس سپس همه چیز را به خوزه آنخل سانچز، مدیر عامل رئال، ارجاع داد. این ملاقات با خوزه آنخل سانچز، در حالی که تیم در تور ایالات متحده بود، انجام شد. پاسخ او نیز واضح بود، وینیسیوس برای فروش نیست و به بند 1000 میلیونی اشاره کرد.
عربستان با وینیسیوس قصد دارد یک رونق قطعی را به لیگ برتر عربستان بدهد. این بازیکن برزیلی به عنوان تصویر اصلی و مرجع پروژه جام جهانی 2034 در نظر گرفته شده است.
عربستان قصد تسلیم شدن ندارد و در روزهای آینده یک پیشنهاد نجومی به رئال خواهد داد. این پیشنهاد، بله، رسمی است. مبلغ ناشناخته است اما مطمئناً این گران‌ترین عملیات تاریخ فوتبال خواهد بود که بسیار بیشتر از 222 میلیونی است که قطر برای نیمار به بارسا پرداخت تا او را به PSG ببرد. در هر صورت، به گفته منابع آگاه، این رقم هرگز به 1000 میلیون نزدیک نمی‌شود، اگرچه می‌تواند حدود 400 میلیون یورو باشد.
برنامه‌های وینیسیوس ترک رئال مادرید نیست، اما بدیهی است که او در را به روی عربستان در صورت موافقت رئال مادرید برای مذاکره ببندد. صندوق سرمایه‌گذاری عربستان می‌خواهد وینی را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ بدل کند.
در برزیل از یک قرارداد پنج ساله صحبت می‌کنند که بابت آن وینی می‌تواند بیش از 1000 میلیون یورو درآمد (دستمزد و پاداش) داشته باشد. 
حقیقت این است که انتقال عربستان برای وینیسیوس در زمان بسیار مطلوبی انجام می‌شود، درست زمانی که رئال مادرید به تازگی امباپه را به خدمت گرفته است، زمانی که بلینگام متحول شده و رئال رودریگو و اندریک را نیز دارد.
موضع وینی در این رابطه بسیار صادقانه خواهد بود و حتی در صورت اصرار عربستان هیچ کاری بدون رضایت رئال انجام نخواهد داد.
به این پیشنهاد نگاه کنید: بزرگترین قرارداد تاریخ برای یک فوتبالیست
یک میلیارد یورو حقوق در 5 سال، 13 برابر بیشتر از حقوق فعلی او.
حق جدایی رایگان در سال 2029.
فرصت بازگشت به اروپا قبل از اینکه وینی 30 ساله شود
بعد از بازنشستگی هر شغلی که در فوتبال عربستان می‌خواهد را خواهد داشت
سفیر جام جهانی 2034.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها